همشهری آنلاین: قیمت طلا و انواع سکه در بازار امروز شنبه بیست و سوم تیرماه برخلاف هفته گذشته که شیب رو به پایین را به دلیل راه‌اندازی بازار ثانویه ارز تجربه کرد امروز روندی صعودی داشت و سکه بهار آزادی طرح جدید نوسانی حدود یکصد هزار تومان را به ثبت رساند.

به گزارش همشهري آنلاين، نرخ سكه بهار آزادي طرح جديد(امامي) امروز شنبه بيست و سوم تيرماه به هنگام بازگشايي بازار به قيمت 27 ميليون و پنجاه هزار ريال قيمت‌گذاري شد. بالاترين قيمت روز 27 ميليون و نهصد و ده هزار ريال و پايين‌ترين قيمت 26 ميليون و نهصد هزار ريال بود و تا لحظه تنظيم اين خبر بر روي قيمت 27 ميليون و نهصد هزار ريال بود كه مجموعا يك ميليون و ده هزار ريال نوسان را به ثبت رساند.

نيم سكه‌ بهار آزادي نيز با حداقل قيمت يك ميليون و سيصد و سه هزار تومان و حداكثر قيمت يك ميليون و سيصد و بيست و سه هزار تومان معامله شد و ربع بهار آزادي نيز بين حداقل 672 هزار تومان و حداكثر 682 هزار تومان ارزش‌گذاري ‌شد.

در بازارهای جهانی هر اونس طلا یک هزار و 241 دلار و 80 سنت ارزش‌گذاري شد و هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار ایران دو میلیون و 334 هزار و 100 ریال عرضه شد.

کد خبر 410629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha