همشهری آنلاین: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: نیروهای یگان حفاظت این اداره کل ظرف هفته گذشته، موفق به کشف ۳۴ دستگاه کانتینر حاوی سوخت گازوییل قاچاق در بندر شهید رجایی شدند.

بندر شهید رجایی

به گزارش ایرنا، الله مراد عفیفی‌پور در جمع خبرنگاران افزود: کانتینرهای حامل سوخت قاچاق در بارنامه به عنوان محموله "منو اتیلن گلیکول" درج شده بود که قاچاقچیان قصد ارسال آن را به کشور هندوستان داشتند.

وی بیان داشت: نیروهای یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان این محموله را به موقع شناسایی و توقیف کردند و در این راستا پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با توجه به این که قاچاق این محموله در بیرون از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، سازمان‌دهی شده بود، اظهار داشت: شناسایی و دستگیری متخلفان این پرونده و تکمیل مراحل قضایی آن به پلیس انتظامی و آگاهی بندرعباس ارجاع شد.

بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، بزرگترین بندر کانتینری ایران است که تخلیه و بارگیری بیش از 80 درصد کالاهای کانتینری در سطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند. این بندر در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

کد خبر 410640

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha