مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: به منظور ارتقاء سلامت عمومی و پاکسازی محیط‌های شهری از جوندگان مضر،۲ هزار و ۲۷۰ منفذ فعال موش و ۱۷۰ منفذ غیر فعال طی سه ماه نخست سال شناسایی شد.

شناسایی ۲ هزار و ۲۷۰ منفذ موش در جنوب پایتخت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر اظهار داشت: محل ها و محورهای وفور موش و منافذ ورود و خروج آن ها در معابر و انهار طی بازدید کارشناسان اداره ساماندهی شناسایی و در قالب اکیپ‌های مختلف در نواحی پنجگانه شناسایی و طعمه گذاری شد ضمن اینکه نسبت به اجرای عملیات مبارزه با موش به طور مستمر اقدام می شود.

زنگنه فر افزود: آموزش و ارائه خدمات بهينه به عموم شهروندان درخصوص روش هاي مبارزه با جانوران موذي، بسيار مؤثر است كه طي آن 23 دوره کارگاه آموزشی با هدف اطلاع رساني و هشدار جهت مبارزه با جوندگان در اماکن عمومی با توزیع بروشور آموزشی برگزار شده است.

معاون شهردار منطقه 19 با اشاره به مبارزه مكانيكي با جوندگان موذي گفت: 855 عدد تله چسبی نیز به شهروندان متقاضی تحويل و تعداد 205 دريچه يك طرفه بر روي لوله هاي خروجي آب فاضلاب نصب شد.

زنگنه فر با تأکید بر فعالیت اکیپ های کنترل جانوران مضر شهری بیان کرد: این اکیپ ها آموزش های لازم در این زمینه را فرا گرفته اند و با حضور در نواحی پنجگانه نسبت به زنده گیری232 قلاده سگ ولگرد اقدام کرده اند.

این مسئول با اشاره به ثبت 261 پیام در سامانه 137 در خصوص مبارزه با جانوران مضر شهری یاد آور شد: شهروندان در صورت مشاهده نقطه آلوده به جانوران مضر شهری می توانند با تلفن 137 تماس و این مکان های آلوده را به همکارانمان در این سامانه اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

 

کد خبر 410664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha