همشهری آنلاین: نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: تردد نفتکش‌های عراقی جان مردم و محیط زیست را تهدید می‌کند و به دلیل تصادف این خودروها شاهد آلوده شدن رودخانه‌ها و قربانی شدند هم استانی‌های خود هستیم.

تصادف نفتکش اتوبوس سنندج

لاله امینی در گفت‌و‌گو با ایرنا با اشاره به حادثه برخورد تانکر حامل مواد نفتی با یک اتوبوس مسافربری در سنندج افزود: راننده این نفتکش عراقی، اهل كرمانشاه بود و به مقصد بندر امام خمینی (ره) در حال حرکت بود و به دلیل تردد در شب و همچنین ایراد در سیستم ترمز با اتوبوس مسافربری برخورد کرد و آتش گرفت.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: این نفتکش‌ها نباید در شب حرکت کنند. این نخستین اتفاق از این دست نیست و چندین بار در جاده سنندج - مریوان به خصوص در روستای نگل شاهد این گونه حوادث بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به قدری تردد این نفتکش‌ها در سطح استان کردستان خطرناک است که خانواده‌ها برای سلامت دانش آموزان، دانشجویان و فرزندان خود در سطح شهر با استرس و دل نگرانی مواجه هستند.

امینی اضافه کرد: زیر ساخت‌های جاده‌های استان کرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. چندین سال است که برای رفع این مشکلات از طریق مسئولان پیگیری‌هایی داشتیم، اما متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: جاده مریوان - سنندج یکی از جاده‌های مهم کشور است که در عین باریک بودن 750 پیچ خطرناک دارد و بارها این مشکلات را به گوش مسئولان ذیربط رسانده‌ایم.

کد خبر 410678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha