یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پدر» به نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی دوشنبه ۲۵ تیر روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سریال پدر

به گزارش همشهري آنلاين، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده و سیدحسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازيگران اصلي «پدر» هستند كه شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبكه دو پخش مي‌شود.

از نكات جالب توجه اين سريال عاشقانه ترانه‌هاي ابتدايي و پاياني آن است كه با صداي عليرضا قرباني ضبط شده است. ترانه را اهورا ايمان سروده و ستار اوركي براي آن آهنگسازي كرده است. داستان درباره پسري جوان به نام حامد است که در یک اتفاق درگیر ماجرایی عاطفی می‌شود. او به خاطر اعتقادهايش و پدری که برایش الگویی تمام‌عیار است، ناچار سر یک دوراهی قرار می‌گیرد و باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

عنقا نگارش فيلمنامه سريال‌هايي چون «نردبام آسمان»، «انقلاب زیبا»، «تنهایی لیلا» و «پیکسل» را بر عهده داشته و توفيقي پيش‌تر روي صندلي كارگرداني پروژه‌هاي «مسیر انحرافی»، «دیگری»، «انقلاب زیبا»، «آمین»، «پشت بام تهران»، «زیر پای مادر» و... نشسته است. «پدر» قرار بود ماه رمضان امسال به نمايش درآيد كه پخش آن به دلايلي به تعويق افتاد.

کد خبر 410782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha