همشهری آنلاین: وزارت راه و ترابری با اعلام آماده باش هفت هزار‌و 600 راهدار زمساتی از ممنوعیت تردد وسایط نقلیه‌ای که تجهیزات زمستانی ندارند خبر داد.

به گزارش سایت وزارت راه و ترابری، عباس محمودآبادی، معاون ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان این مطلب گفت: در صورت گزارش مبنی بر تخلف در این زمینه با وسایل نقلیه و شرکت حمل‌ونقل مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی ‌تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی جاده‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: در این زمینه برای برف‌روبی از جاده‌ها، هفت هزار و 600 راهدار آماده هستند و همچنین از پنج هزار و 200 تجهیزات راهداری استفاده می‌شود.

محمودآبادی اظهار داشت: این تعداد در قالب 800 اکیپ در کل راه‌های کشور فعالیت می‌کنند که تعداد 340 گروه از آنها در راهدارخانه‌ها و 460 گروه دیگر در ادارات راه‌ و ترابری شهرستان‌ها مشغول به فعالیت هستند.

معاون دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: برای حفظ ایمنی جاده‌ها و یخ‌زدایی هرچه سریع‌تر از سطح آن‌ها، امسال میزان به‌کارگیری دستگاهای برف‌خور از 15 دستگاه به 45 دستگاه افزایش یافت.

کد خبر 41082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز