همشهری آنلاین: نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون وضعیت دانشجویان بازداشت شده را هفته آینده بررسی می‌کند گفت برای این جلسه از نمایندگان دستگا‌ه‌های امنیتی و چند وزارتخانه دعوت شده است.

دانشگاه تهران

جبار کوچکی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تاکید کرد: براساس گزارش نمایندگان مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص دانشجویان بازداشتی وارد عمل و با تشکیل کمیته آموزش عالی مقرر شد تحقیقاتی انجام تا پس از تهیه و ارائه این گزارش، در خصوص وضعیت این دانشجویان و گروه های وابسته به آنان تصمیم گیری شود.

وی یادآور شد: بدلیل فرا رسیدن تعطیلات مجلس، هنوز این گزارش آماده و به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه نشده است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به همین منظور یکشنبه و یا سه‌شنبه هفته آینده دستگاه‌های امنیتی شامل؛ اطلاعات، نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین وزرای اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دعوت شده‌اند.

وی گفت: در این نشست پس از بررسی‌های کارشناسی و مشخص شدن تعداد بازداشت شدگان و میزان جرم آنان، موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

کوچکی نژاد تاکید کرد: همچنین قرار است در این نشست سیاست‌های پیش‌بینی شده در خصوص وضعیت دانشگاه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی آینده بررسی شود.

وی افزود: دانشگاه‌ها و دستگاه‌های ناظر، کار خود را بدون هیچ تداخلی انجام خواهند داد.

کد خبر 411083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha