همشهری آنلاین: فرماندارشهرستان دماوند گفت: با تلاش بی‌وقفه عوامل راهداری، انتظامی، امدادگران جمعیت هلال احمر و ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان همه خودروهای در برف مانده در محدود آهک دره در محور هراز از زیر برف نجات یافتند.

علیرضا فخاری با اعلام این خبر به ایرنا افزود: سرنشینان این خودروها که ساعتها گرفتار برف و کولاک شدید در این محور شده بودند هم اکنون به سه پایگاه اختصاص یافته برای اسکان آنها منتقل شده‌اند.

وی تصریح کرد، با توجه به شرایط نامساعد جوی و کولاک شدید برخی از این خودروها تا سقف زیر برف بودند و شناسایی آنها به سختی انجام شد.

فخاری خاطرنشان کرد، به دلیل بارش سنگین برف در این شهرستان برخی از خطوط انتقال برق در منطقه چشمه اعلا و مشاء قطع شده که این امر موجب قطع ارتباط برخی از مناطق شهری دماوند و رودهن و آبعلی و چند روستای تابع شده است.

به گفته وی تلاش برای شناسایی نقطه آسیب دیده آغاز شده ولی به دلیل صعب‌العبور بودن و ناتوانی عوامل امدادی برق برای رسیدن به این منطقه همچنان خاموشی ادامه دارد.

وی تاکید کرد، به دلیل مسدود شدن محور هراز در حد فاصل پلهای دلی چایی و گردنه امین آباد پلیس راه اجازه تردد به وسایل نقلیه به سمت فیروزکوه را نمی‌دهد، لذا سرنشینان این گونه وسایل عبوری به این مسیر به دو پایگاه اسکان موقت در دماوند منتقل شده‌اند.

کد خبر 41113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز