همشهری آنلاین: ناوگروه ناوگان شمال متشکل از دو ناو موشک انداز جوشن و پیکان برای دومین بار متوالی به مسابقات بین المللی جام دریا در جمهوری آذربایجان اعزام شد.

ناوگان

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش روز دوشنبه در مراسم بدرقه این ناوگروه اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور چهار کشور جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و روسیه تحت عنوان جام دریا 2018 در شهر باکو در کشور جمهوری آذربایجان برگزار می شود .

ناخدا یکم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری افزود: خوشبختانه سفیدجامگان توانمند نیروی دریایی ارتش سال گذشته موفق شده بودند با کسب مقام دومی رقابت های جام دریا 2017 به میهن اسلامی بازگردند .

وی اظهار امیدواری کرد نیروهای توانمند اعزامی به رقابت های جام دریا امسال نیز با دستی پر و با کسب مقام هایی بالاتر پرچم ایران اسلامی را در کشورهای حاشیه خزر به اهتزاز درآورده و به میهن اسلامی بازگردند.

ناخدا یکم طاهری تاکید کرد: نیروهای اعزامی به مسابقات باید بدانند قبل از هرچیزی ایمنی و امنیت در طول سفر و در زمان برگزاری مسابقات را سرلوحه کارهای خود قرار داده و بدون هیچ گونه حادثه و رخدادی به میهن اسلامی و به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سال گذشته ناوگروه اعزامی به مسابقات جام خزر در بندرماخاچ قلعه جمهوری خودمختار داغستان روسیه موفق شده بود پس از کشور روسیه مقام دوم رقابت های جام دریا را از آن خود کند.

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر ساحلی مستقر است.

کد خبر 411564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha