همشهری آنلاین: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه مساله امروز اقتصاد کشور هماهنگی و انسجام است، گفت: صدا و سیما باید واقع‌بینانه و با چشمی بازتر نگاه کند

نهاوندیان

به گزارش ایرنا، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهوری در پایان سفر 2 روزه خود به لرستان در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: امروز آمریکا در اجرای سیاست ایران هراسی خود تنها مانده است و اکثریت کشورهای دنیا حقانیت ایران در مواضع بین‌المللی را تایید می کنند. وي افزود: زمانی آمریکا در اجرای سیاست ایران هراسی خود می توانست کشورهایی را با خود همراه کند اما اکنون اینگونه نیست.

وی در بخشي ديگر از صحبت‌هاي خود اظهار داشت: سیاست پایدار دولت و نظام افزایش ارتباطات با تمام کشورهاست و اینکه یک کشور خاص در گوشه ای از دنیا گمان کند می تواند ارتباطات ایران را محدود کند تصور خطایی است.

نهاوندیان افزود: اکنون با بیشتر همسایگان ارتباطات سیاسی بیش از گذشته بوده و ارتباط خوبی با کشورهای آسیایی و اروپایی برقرار است.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری در ادامه با بیان اینکه هماهنگی در بالاترین سطوح نظام مورد تاکید است، گفت: مساله امروز اقتصاد کشور هماهنگی و انسجام است.

وی افزود: ما امکانات کم نداریم اما یکی از مشکلات اصلی ما ناهماهنگی است و باید گفت نیاز امروز بیش از هر چیزی اصلاحات مدیریتی بین نهادهای مختلف است.

نهاوندیان گفت: باید همه امکانات در سه قوه، نهادهای مختلف و بخصوص بخش خصوصی را کنار هم قرار دهیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری یادآور شد: صدا و سیما باید در گزارش‌های خود واقع بینانه تر باشد و با چشمی بازتر به نتایج امیدوار کننده ای که ایجاد شده نگاه کند و دراین شرایط صدا و سیما بیش از دیگران موظف به انتشار پیام‌های امیدوار کننده در کشور است.

کد خبر 411579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha