همشهری‌آنلاین: معاون امور شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۶ اعلام کرد: راسته‌هایی که مراکز تجاری و جزو نقاط پر تردد منطقه محسوب می‌شوند، روزانه ۵ بار زباله‌هایشان جمع آوری می‌شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی گفت:در هر ساعت از روز که در منطقه حضور پیدا کنید منطقه پاکیزه است.در برخی محورهای پرتردد همچون خیابان انقلاب نگه‌داشت شهر به صورت دقیقه‌ای انجام شده و کارگران خدمات شهری به صورت متناوب در حال فعالیت هستند.

افشين خدامی تصریح کرد: باتوجه به نظرسنجی‌های مردمی، شهروندان رضایتمندی نسبی نسبت به جمع آوری زباله و نگه‌داشت شهر در قلب پایتخت دارند.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 اضافه کرد: بخش مهمی از موضوع زباله و نگه‌داشت شهر به فرهنگ مردم بازمی‌گردد، شهروندان باید بدانند که نباید در طول روز زباله‌های خود را در سطل زباله‌های شهری تخلیه کنند و سعی کنند که ساعت 9 شب زباله‌های تولیده شده‌‌شان تخلیه شود.

خدامی همچنین به فرهنگ سازی انجام شده برای تفکیک زباله‌های تر از خشک اشاره کرد و گفت: طی این سال‌ها در مساجد، در ایستگاه‌های بازیافت سطح منطقه و مدارس تلاش بسیاری برای نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله شده‌ و طی این سال‌ها درصد تفکیک زباله در میان شهروندان منطقه افزایش یافته‌است.

کد خبر 411603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha