همشهری آنلاین: مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش درباره انتقال این بازیکن به برایتون و مسائلی دیگر صحبت کرد.

جهانبخش

به گزارش ایلنا، سایت آرگوس گفت‌و‌گویی را با امیرهاشمی مقدم ستاره سال‌های دور استقلال و همچنین مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش انجام داده و درباره گذشته علیرضا و رابطه صمیمانه‌ای که بین آنها برقرار است و در نهایت انتقال به برایتون صحبت کرده است.

هاشمی مقدم در ابتدا اظهار داشت: از وقتی که برای تیم زیر 21 ساله‌ها بازی می‌کرد علیرضا را می شناختم اما از شخصیت و ذهنیت او خبر نداشتم. من هم خودم مثل او بودم و می خواستم همیشه یک برنده باشم. علی فوتبالیست بسیار کاملی است. او وقتی 17 ساله بود در داماش گیلان 9 گل زد.

وی در ادامه افزود: چند باری با او ملاقات داشتم. پدرش را هم دیدم. چون زیر 18 سال بود باید پدرش نیز پشت تصمیمش می‌بود. یک تغییر بزرگ صورت گرفت. پدرش دستان من را گرفته بود و می‌گفت مانند فرزندت با او رفتار کند. حدود 5 سال پیش بود. به نایمخن آمد و نزدیک آپارتمان ما بود. پسر من تقریبا همسن او بود. آنها با دوستان فوق‌العاده‌ای بودند. ما به علیرضا اعتقاد داشتیم. روزهای اولی که او را دیدم گفتم کارهایی را انجام می‌دهد که هیچ ایرانی پیش از او انجام نداده است. هیچ وقت من را مدیر برنامه او خطاب نکرد. او پدر و مادری دوست داشتنی دارد. یک برادر کوچکتر از خودش که فوتبالیست خوبی است و همچنین یک خواهر بزرگتر. ما خانواده دوم او هستیم و علیرضا هم پسر دوم ماست.

مدیربرنامه‌های جهانبخش همچنین تصریح کرد: دیگر نمی‌توانم به گوشی موبایلم نگاه کنم. غیر قابل باور است اما این خبر مثل بمب در ایران ترکید. خیلی از مردم که او را طی این سال‌ها دنبال می‌کردند می‌دانستند که چنین اتفاقی رخ می دهد. همه راجع به اینده او کنجکاو بودند. بعد از آلکمار، برایتون و تیمی از بوندسلیگا علی را می‌خواستند. پیش از علی به برایتون آمدم و امکانات اینجا را دیدم.

شخصیت و کاراکتر مردم اینجا هم فوق‌العاده بود. او تصمیم خود را گرفت و حالا برای برایتون بازی می‌کند. علی می‌خواست پیشرفت کند. او می‌خواست یک شخصیت بهتر شود. شک نداشتم که او به برایتون می‌آید. 14 پیشنهاد مختلف از بوندسلیگا، ایتالیا، انگلیس، روسیه و همچنین آژاکس و پی اس وی داشتیم. چون او را می شناختم و می‌دانستم که برایتون را انتخاب می کند. او با ما بحث کرد و همه جوانب را آنالیز کرد. هیچ کس نمی‌داند اما ما به انگلستان آمدیم و چند بازي را تماشا کردیم. دیدیم که چگونه بازی می‌کنند و رفتار مردم با بازیکنان چگونه است. احساس بسیار گرمی را از اینجا گرفتیم. برایتون همه کار برای جذب علیرضا انجام داد.

وی همچنین بیان داشت: علیرضا خیلی تغییر کرده است. نه تنها فوتبال بلکه شخصیتش هم دچار تغییر شده است. او در رختکن به رهبر آلکمار تبدیل شده بود. مدیر و مربی تیم با او مشورت و بحث می‌کردند. اتفاق بزرگی برای هر بازیکنی است که بتواند به این لیگ بیاید. او از قلبش همه را دوست دارد. شما نمی‌دانید وقتی توپ در اختیار اوست می خواهد چه کار کند. این مساله برای ما یا علیرضا مشکل ساز نیست اما برای رقبا چرا! آنها این مشکل را در هلند داشتند. آنها نمی توانستند علیرضا را دفاع کنند. آنها نمی دانستند که چه چیزی انتظارشان را می کشد. این همان چیزی است که من راجع به علیرضا خیلی دوست دارم. هنوز هم نمی دانم. این مساله باعث شده تا او جذاب و خلاق باشد بدون اینکه کاری انجام بدهد. بهترین پست برای او وینگر راست است و البته آزادی برای اینکه به وسط بیاید. او پای چپ قوی دارد که می‌تواند از آن استفاده کند. او در سمت چپ و همچنین پست شماره 10 هم توانایی بازی کردن دارد. او با پرش‌های بلند می‌تواند با ضربه سر هم گل بزند.

هاشی مقدم در پایان گفت: من او را در بالاترین سطح فوتبال اروپا می‌بینم. او همیشه برای خودش اهداف بزرگی دارد. چیزی که هر روز باهم درباره‌اش حرف می‌زنیم این است که باید هر روز بهتر شود. همیشه باید پیشرفت کند و از دیروزش بهتر شود. او حالا یک پل بزرگ دارد. او یک پل کوچک داشت وقتی که از داماش به نایمخن آمد. سپس یک پل بزرگتر داشت وقتی که به آلکمار نقل مکان کرد و حالا یک پل بزرگ دارد که می‌تواند بپرد و به آن سوی رودخانه برود. همانطور که من و ما می‌دانیم این اتفاق رخ می‌دهد.

کد خبر 411893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha