جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوب روسیه اعلام کرد: رزمایش مشترک ناوگروه‌های ناوگان روسیه در دریای خزر با مشارکت هواپیماهای نیروی هوایی این کشور انجام شده است.

رزمایش نظامی روسیه در دریای خزر

به گزارش اسپوتنیک، در اين رزمايش شلیک آزمایشی موشک ضد کشتی مافوق صوت Kh-31A از بمب افکن سوخوـ 34 در دریای خزر انجام شد.

دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوب روسیه ویدئوی پرتاب این موشک به سوی کشتی هدف در یک میدان آزمایش در دریای خزر را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشره این پرتاب آزمایشی در جریان رزمایش مشترک ناوگروه‌های ناوگان روسیه در دریای خزر با مشاركت هواپیماهای نیروی هوایی اين کشور انجام شده است.

در این اطلاعیه گفته می شود: طبق سناریوی این رزمایش پهپادها ناو گروه دشمن فرضی را در حوضه دریای خزر کشف کرده و مختصات این ناو گروه را به مرکز مدیریت هماهنگ کننده عملیات نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی مخابره می کنند. گروه هوایی متشکل از جنگنده های سوخو30 اس ام و بمب افکن های سوخو24 و سوخو34 و همچنین جنگنده های سوخو25 "دشمن" را منهدم می کند.

در مجموع ده نادفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوب روسی ویدئوی پرتاب این موشک به سوی کشتی هدف در یک میدان آزمایش دردریای خزر را منتشر کرد.و کشتی ناوگان خزر و همچنین 40 هواپیمای سپاه چهارم نیروی هوایی و پدافند هوایی روسیه در رزمایش شرکت داشتند.

کد خبر 411895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha