همشهری آنلاین: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به اظهارات اخیر جهانگیری مبنی بر در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین و شکل‌گیری وحدت در کشور طی روزهای آتی اظهار کرد: تلاش آقای جهانگیری رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا در جلسه‌ای با حضور بزرگان نظام ایشان نیز حضور داشته باشند.

الیاس حضرتی

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی، اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی این حزب و همچنین حجت نظری رییس کمیته تبلیغات و رسانه این حزب امروز 6 مرداد ماه در نشست خبری به بیان توضیحاتی درباره حواشی اخیر ایجاد شده در حزب اعتماد ملی و همچنین برنامه‌ها و خط مشی این حزب پرداختند.

در اين جلسه، حضرتي در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اظهارات اخیر معاون اول رییس‌جمهوری مبنی بر ایجاد وحدت ملی در کشور و در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین، اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر چیز به وحدت نیاز دارد، این وحدت نیز در دو حوزه مورد نظر است؛ یکی وحدت در میان حاکمیت و مسئولان و شخصیت‌های مختلف با یکدیگر و دیگری، وحدت میان حاکمیت و ملت.

وی افزود: در این بخش تلاش آقای جهانگیری رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا در جلسه‌ای با حضور بزرگان نظام ایشان نیز حضور داشته باشند و بتوانیم تجلی از وحدت و انسجام به نمایش بگذاریم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تلاش دشمنان ایران ایجاد شکاف میان دولت و ملت است، خاطر نشان کرد: تلاش ترامپ حمله به ایران نیست بلکه ایجاد شکاف است تا این شکاف آنقدر گسترش پیدا کند تا ایران از هم بپاشد؛ اگر ما عاقل و اهل تدبیر هستیم،که هم انسجام میان حاکمیت و مسئولان را فراهم کنیم و هم شکاف میان ملت و دولت را که به دلیل سوءتدبیرهایی در دولت‌های مختلف ایجاد شده، بپوشانیم. دولت باید جدیتی در برنامه‌ریزی‌هایش داشته باشد تا مردم متوجه آن شود. مردم نیاز به عمل دارند و به سخنرانی نیاز ندارند.

کد خبر 411989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha