همشهری آنلاین: بیست و ششمین «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» گالری گلستان ١٢ مرداد ماه آغاز به کار می‌کند که با ارائه آثاری از ١٨٢ هنرمند از چهار نسل معاصر هنر ایران همراه است.

تجسمی

به گزارش ایسنا، لیلی گلستان، طراح و برگزارکننده این نمایشگاه که از سال ۱۳۷۱ آن را به طور مستمر در همه مرداد ماه‌ها در گالری گلستان تدارک دیده در سخنان کوتاهی درباره «١٠٠ اثر ١٠٠ هنرمند» جدید گفت: «مانند چند سال اخیر در کنار نام‌های پرطرفدار بازار هنر، هنرمندان شهرستانی حضور بسیار پررنگی دارند و در این میان اصفهانی‌ها گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند.»

گلستان افزود: با وسواس همیشگی از میان انبوه CDهای رسیده آثار ۱۸۲ هنرمند را برای حضور در این دوره منتخب کرده‌ام که با توجه به قیمت‌های بسیار مناسب و کیفیت قابل ملاحظه یقین دارم مورد توجه دیدارکنندگان قرار خواهد گرفت. در عین حال ارائه حدود ۳۰ مجسمه از ویژگی‌های این دوره است که برای خریداران این گونه هنری حتما جالب توجه خواهد بود.

بنا به گفته مدیر گالری گلستان از اساتید به نام هنر ایران در کنار نام‌های جوان آثار چشمگیری در این نمایشگاه به تماشا و فروش درمی‌آید؛ از جمله آثاری از بهمن محصص، فریده لاشایی، رضا مافی، محمد علی ترقی جاه، سیراک ملکونیان، هوشنگ پزشک نیا، محمد احصایی، ایرج زند، ابراهیم حقیقی، میشا شهبازیان،صادق تبریزی، بهمن نیکو، علی گلستانه، شهریار احمدی و ...

بیست و ششمین صد اثر صد هنرمند دوازدهم مرداد افتتاح و تا سی‌ام مرداد ماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ دایر خواهد بود.

کد خبر 412007

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha