پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال حق پخش تلویزیونی را ۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در مجمع انتخابات هیات فوتبال لرستان با بیان اینکه حال فوتبال کشور هم خوب است، تصریح کرد: عملکرد خوب تیم‌های بانوان و آقایان فوتبال، فوتسال، ساحلی و حضور دو تیم از ایران در بین ۸ تیم برتر آسیا که تاکنون سابقه نداشته استقلال و پرسپولیس همزمان در این مرحله باشند، گواه این موضوع است.

تاج اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی فدراسیون فوتبال، توجه ویژه به بانوان است و مطالبه بنده از رئیس هیات فوتبال لرستان نیز همین موضوع است.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: رشد و توسعه فوتبال کشور در استان‌هایی است که صنعت قوی دارند و این خیلی منطقی نیست، چون فوتبال متوازن رشد نمی‌کند.

وی افزود: البته قانون ۲۷ صدم درصد بسیار خوب است که عدد مناسبی بوده و حتی از بودجه وزارت ورزش هم بیشتر است و امیدواریم این پول خرج توسعه فوتبال شود، هرچند در قانون اسم این رشته که اقبال عمومی دارد و با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست، نیامده است.

تاج با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد: در این قانون آمده است که تلویزیون حق پخش را بدهد اما این کار اجرا نشده و انتظار داریم همه‌ی این قانون انجام شود. حق پخش ما ۴۸ میلیارد تومان است که قابل مقایسه با بقیه کشورها نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه از لیگ خوب و پربازده تیم ملی خوبی به‌وجود می‌آید، اضافه کرد: سالی فوتبالی را درپیش داریم که کار سازمان لیگ سخت است و امیدوارم حاصل آن برنامه‌ریزی مناسب و عملکرد خوب تیم‌های ملی باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: ۲۳ تیم از لرستان در لیگ‌های کشوری حضور دارند که آمار کمی نیست و سهم خوبی است.

کد خبر 412490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha