همشهری آنلاین: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برقراری پرواز مشهد باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان خبرداد.

برقراری پرواز مشهد باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی‌فر با بیان این مطلب در این‌باره گفت: در جلسه‌ای که با حضور سیدحسین خواب نما مسئول چاتر پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی به آذربایجان، رئیس و اعضای هئیت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، مدیران برخیر مراکز اقامتی، سرپرست معاونت گردشگری استات و و مشاوران برگزار شد راهکارهای جذب گردشگر از آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی معاونت گردشگری کشور برای جذب گردشگر از آذربایجان برنامه‌ریزی‌های برقراری پرواز مستقیم بین مشهد باکو در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به حضور مدیران مراکز اقامتی و آژانس‌های مسافرتی در این جلسه گفت: مدیران مراکز اقامتی برای پذیرش زائران و مسافران آذربایجان اعلام آمادگی کردند و مدیران آژانس‌های مسافرتی نیز آمادگی دارند که با برنامه‌ریزی لازم زمینه استمرار و تداوم این پرواز مستقیم بین مشهد باکو برقرار باشد.

مکرمی‌فر یادآور شد: برای جذب گردشگر از آذربایجان برگزاری هفته فرهنگی خراسان رضوی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی استان در برنامه قرار دارد.

گفتنی است: برای جذب گردشگر از جمهوری تاتارستان تفاهم نامه امضا شده و امضای تفاهم نامه تبادل گردشگر با پاکستان در حال نهایی شدت است.

کد خبر 412579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha