همشهری آنلاین: پیرو امضای تفاهم‌نامه آموزش و پرورش با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دانش‌آموزان پیشتاز از باغ کتاب تهران بازدید می‌کنند. ​

باغ کتاب

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پیرو امضای تفاهم‌نامه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که با هدف تقویت نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در مدیریت فرهنگی شهر تهران انجام شد، اردوهای دانش‌آموزان پیشتاز از باغ کتاب تهران در حال برگزاری است.

این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد تسهیلات برای بازدید گروهی دانش‌آموزان از موزه‌ها و خانه موزه‌های زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فضاهای فرهنگی، اماکن تاریخی و گردشگری برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهر تهران، امضا شده است.

سازمان دانش آموزی نیز پس از امضای این تفاهم‌نامه همکاری، با ایجاد تشکل درون مدرسه‌ای «پیشتاز شهریار» و تولید محتوای آموزشی و تامین مربیان و استادان برای برگزاری دوره‌های مهارت تشکیلاتی و اجتماعی در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ زمینه را برای نقش آفرینی دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی شهر تهران آماده کرده است و در اولین اقدام بازدید سراسری دانش‌آموزان تشکل پیشتازان از باغ کتاب تهران و باغ موزه قصر در حال انجام است.

کد خبر 412629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha