شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: جسی جیمز، دوستان ادی کویل، عهد جوانی، کاپوتی، زاتویچی: آخرین، دوفلین و هملت عناوین فیلم‌های سینمایی شبکه چهار از ۱۳ تا ۱۹ مرداد ماه است.

سریال

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، فیلم سینمایی «جسی جیمز» به کارگردانی اندرو دومینیک در ژانر جنایی، شنبه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی برد پیت و سام شپارد آمده است: رابرت فورد جوانی است که عضو گروه جسی جیمز راهزن مشهور غرب وحشی است و به او علاقه زیادی دارد. اما از سوی جسی جیمز و افراد گروهش جدی گرفته نمی شود و مورد تمسخر قرار می گیرد. فرماندار از این نقطه ضعف رابرت استفاده کرده و از او می خواهد جسی جیمز را کشته و جایزه دستگیری او را به دست آورد ... .

«دوستان ادی کویل» به کارگردانی پیتر ییتس محصول ۱۹۷۳ آمریکا در ژانر پلیسی روز یکشنبه پخش می شود. این فیلم بر اساس رمانی از جرج وی هیگنیز ساخته شده است و ماجرای زندگی یک تبهکار با سابقه بنام "ادی کویل" را روایت می کند که در انتظار حکم دادگاه است و برای آینده خانواده اش نگران است. او درگیر یک ماجرای تبهکاری جدید می شود و اتفاقات جالبی برایش روی می دهد که داستان فیلم را رقم می زند.

«عهد جوانی» فیلمی بریتانیایی در سبک درام و زندگینامه‌ای است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، روز دوشنبه از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. این فیلم داستان «ورا بریتین» را روایت می‌کند که در جریان جنگ جهانی اول تحصیل را رها کرد تا داوطلبانه به عنوان پرستار در لندن، مالت و فرانسه خدمت کند. او بعدا نویسنده و فعال طرفدار صلح شد. بازیگر سوئدی «آلیسیا ویکاندر» در نقش «ورا» و «کیت هارینگتون» در نقش نامزد او «رولاند» ظاهر می شوند. «عهد جوانی» اولین فیلم کارگردان آن «جیمز کنت» است که بیشتر به خاطر فیلم های مستندش شناخته می شود. کنت می‌خواست که چهره این فیلم از سایر درام‌های جنگی متفاوت باشد.

فیلم سینمایی «کاپوتی» به کارگردانی بنت میلر روز سه شنبه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خانواده چهار نفره کلاتر در مزرعه‌شان قتل عام می‌شوند و تحقیقات پلیس آغاز می‌شود. ترومن کاپوتی پس از خواندن خبر در نیویورک تایمز به سردبیر روزنامه می‌گوید علاقمند است این کشتار را درونمایه کتاب بعدی‌اش قرار دهد. کتاب غیرداستانی که او انتظار دارد بزرگترین دستاورد زندگی‌اش باشد ... .

فیلم سینمایی «زاتویچی: آخرین» به کارگردانی جونجا ساکاموتو، روز چهارشنبه از شبکه چهار سیما پخش می شود. داستان این فیلم از این قرار است که: زاتویچی خلافکار سابقه دار، تصمیم می گیرد برای جبران گذشته، پا به عرصه کشاورزی گذاشته؛ به خدمت مشغول شود. ارباب ظالم دهکده کشاورزان را زیر دست ظالمان و ستیزه کاران مزدورش رها می کند و اجازه می دهد هر برخوردی که تمایل دارند انجام دهند ... .

فیلم سینمایی «دوفلین» به کارگردانی پائول ویتز، پنجشنبه از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت. در خلاصه داستان فیلم آمده : پسری به نام نیک فلین بعد از هجده سال دوری از پدرش به سراغ او می رود، اما پدر علاقه‌ای به ملاقات او ندارد. پدر سال ها پیش به نویسندگی علاقه داشته و همه زندگی اش را در این راه گذاشته، اما موفق نشده است ... .

فیلم سینمایی «هملت» به کارگردانی مایکل آلمریدا، جمعه پخش می‌شود. در خلاصه فیلم آمده است: سال ۲۰۰۰ پس از کشته شدن پادشاه دانمارک؛ برادر او با ملکه ازدواج می کند و برادرزاده اش هملت را به خشم می آورد. شبح پدر هملت در قصر ظاهر می شود و به هملت می گوید که برادرش او را کشته است.

جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه چهار هر روز ساعت ۱۱ پخش و ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

کد خبر 412643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha