شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: «پا» نمایش برگزیده نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد به همراه دو اثر نمایشی دیگر اجراهای خود را از ۱۴ مردادماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهند کرد.

نمایش

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش «پا» به کارگردانی آرمین حمدی پور از شیراز که در نخستین جشنوراه تئاتر شهرزاد به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد، از 14 مرداماه سال جاری، هر شب ساعت 19 در سالن شماره 3 این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

تهیه کنندگی این اثر بر عهده نوید محمد زاده است و نگین تهمتن، پویان فریدونی، فرزاد نامور، حانیه رضایی و رعنا شبانکاره در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«پا»دومین تجربه تهیهکنندگی نمایش توسط نویدمحمدزاده درپردیس شهرزاد است،اوسال گذشته با تهیه نمایش «زندگی در تئاتر» با بیش از 70 اجرا در زمینه تهیه تئاتر موفق بود.

همچنین نمایش «روزهای بی باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی از تاریخ 14 مرداماه هر روز ساعت 18:30 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کند.

سجاد افشاریان، وحید آقاپور، نازنین احمدی و سوگل خلیق در این نمایش در مقام بازیگر حضور دارند.

نمایش «بانوایان» عنوان تازه ترین اثر نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد، به کارگردانی علی نیکزاد است که از 14 مردادماه هرشب ساعت 21:45 در سالن شماره 3 اجرا خواهد شد.

حسین میرزائیان،سمیه برجی،محسن میرزاخانی،ساراوالیانی،آناهیتاخسروی،رامتین مقدادی،میلادشوریده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «آفتابکارن و سایر کشاورزان سرزمین شرق میانه» به کارگردانی پویا پیر حسینلو که اجراهای خود را از چند وقت قبل آغاز کرد، به دلیل استقبال مخاطبان به مدت 7 روز دیگر تمدید شد و تا 20 مرداد ماه هرشب ساعت 21:30 روی صحنه می‌رود.

نمایش «فلیک» تازه ترین اثر محمد حسن معجونی تا پایان مرداماه هرشب ساعت 19:30 در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و در روزهای پایانی هفته دو اجرایی خواهد شد و در دو سانس 19 و 21:30 روی صحنه می‌رود.

نوید محمد زاده، ستاره پسیانی و حسین حسینیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «رومرز» به کارگردانی فریماه مسگر نیا جز دیگر نمایش های پردیس تئاتر شهرزاد است که هرشب ساعت 20:15 در سالن شماره 3 این مجموعه روی صحنه خواهد رفت و تا 20 مردادماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «فصل شکار بادباک ها» به کارگردانی شاهین صادقیان و نویسندگی جلال تهرانی از نمایشهای دیگری است که تا 26 مردادماه، هر شب ساعت 20 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. متین ستوده بازیگر این اثر نمایشی است.

نمایش کودک «گروفالو» که مختص کودک و نوجوان است هر روز ساعت 17:30 برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، کارگردانی این اثر که جوایز داخلی و جهانی در حوزه تئاتر کسب کرده است بر عهده آرش شریف زاده است.

کد خبر 412644

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha