شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

شوخی با اسلحه در مهمانی شبانه با قتل مردی ٤٧ساله پایان یافت. به گزارش همشهری، ساعت ٦صبح پنجشنبه ١١مرداد‌ماه مأمور کلانتری ١٣٤ شهرک غرب با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت و گفت مردی با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

متهم

پس از این تماس، قاضی جنایی به همراه اکیپ تجسس در محل حادثه که آپارتمانی در این منطقه بود، حاضر شدند. قربانی مردی بود ٤٧ساله که به‌دلیل اصابت گلوله به قفسه سینه جانش را از دست داده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول به‌عنوان مهمان همراه با افرادی دیگر در محل جنایت حضور داشتند.

آن شب صاحبخانه که مردی ٤٠ساله بود، برای شوخی‌کردن با مهمان‌ها یک اسلحه شکاری از نوع ساچمه‌زنی از کمد خود بیرون آورده که هنگام بازی و شوخی ناگهان گلوله‌ای از آن شلیک شده و به قفسه سینه مقتول اصابت کرده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که متهم شب حادثه مشروبات الکلی مصرف کرده بود که با دستور قاضی بازداشت شد. تحقیقات نشان می‌داد هیچ‌گونه اختلافی میان متهم و مقتول وجود نداشته و میزبان فقط بر سر شوخی و هنگام بازی با اسلحه در حالت مستی دست به جنایت زده و جان مهمانش را گرفته است.

در همین حال، سرهنگ علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: متهم پرونده در همان محل وقوع جنایت دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی جنایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 412690

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha