همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درگذشت میرزابابا مطهری‌نژاد، نخستین مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات بعد انقلاب را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی درگذشت میرزابابا مطهری نژاد، نخستین مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات بعد انقلاب را تسلیت گفت.

متن پیام آذری جهرمی بدین شرح است:

خبر درگذشت پیشکسوت روابط عمومی و اطلاع رسانی، میرزا بابا مطهری نژاد در آستانه روز خبرنگار موجب تألم و اندوه فراوان شد.

همچون ایشان معتقدم که روابط عمومی در متن است نه در حاشیه، چراکه امروز با دگرگونی تکنیک های ارتباطی بازتاب حادثه ای در یک گوشه، در اندک زمانی در همه جا می پیچد و همه چیز را کم و بیش تحت تأثیر قرار می دهد.

در جایی دیگر نیز خواندم که مرحوم مطهری نژاد گفته بود: "وقتی تمایل برخی از اشخاص را به پنهان کاری احساس کردیم؛ دیدیم فساد زیر این پرده آشیان می گیرد و در تاریکی شب بهترین یار و یاور راهزنان می شود" به این سخن آن زنده یاد بسیار اندیشیدم و روابط عمومی را کلید حل این مشکل شناختم. به عبارتی شفافیت در روابط عمومی و اطلاع رسانی مساوی است با مبارزه با فساد.

حالا که این جمله ها را با خود مرور می کنم تازه متوجه می شوم که میرزا بابا چطور توانسته بود سال ها در دوران جنگ تحمیلی و دوران شروع انقلاب در عرصه روابط عمومی ظهور کند و به حضورش درخشانش تداوم ببخشد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

کد خبر 412696

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha