همشهری آنلاین: ششمین فیلم از مجموعه «ماموریت: ناممکن» با هنرنمایی تام کروز در دومین هفته اکران در بازار آمریکای شمالی و دیگر نقاط دنیا صدرنشین جدول فروش شد.

کریستوفر رابین

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، «ماموريت: ناممكن - فال‌اوت» در حالي 35 ميليون دلار در 4395 سينما فروخت كه «كريستوفر رابين» حتي با وجود حضور خرسي محبوب به نام ويني پو كمتر از حد انتظار ظاهر شد و از اكران در 3602 سينما رقمي در حدود 25 ميليون دلار به دست آورد. اين نخستين فيلم استوديو ديزني در سال 2018 (جز «چين‌خوردگي در زمان» آوا دوورني) كه در هفته اول اكران در صدر جدول فروش قرار نمي‌گيرد.

ششمين ماموريت ستاره هاليوودي در مدت 10 روز اكران در آمريكاي شمالي 124 ميليون دلار فروخته كه شامل 11 ميليون دلار از نمايش در سالن‌هاي آيمكس است. درآمد «فال‌اوت» از بازارهاي بين‌المللي هم حدود 80 ميليون دلار بوده تا مجموع فروش آن در دو هفته از مرز 200 ميليون دلار بگذرد. «ماموريت: ناممكن 6» در يكي از بزرگ‌ترين بازارهاي بين‌المللي يعني چين حدود سه هفته ديگر اكران مي‌شود.

«كريستوفر رابين» كه با حضور شخصيت‌هاي مجموعه محبوب ويني پو ساخته شده، در هفته اول فقط توانست به اندازه يك‌سوم هزينه 75 ميليون دلاري بفروشد. مارك فورستر آلماني روي صندلي كارگرداني اين فيلم 104 دقيقه‌اي نشسته و يوان مگرگور نقش اصلي آن را ايفا كرده است. حدود 60 درصد تماشاگران «كريستوفر رابين» خانواده‌ها و 56 درصد آنها دختر و زن بوده‌اند. با وجود ناكامي نسبي اين فيلم، سه فيلم از چهار فيلم پرفروش امسال همچنان از آن ديزني است.

اين هفته فيلم ابرقهرماني «پلنگ سياه» يك ركورد ديگر به نام خود ثبت كرد و به سومين فيلم تاريخ تبديل شد كه در آمريكاي شمالي از مرز 700 ميليون دلار مي‌گذرد. ريچارد بوزمن در «پلنگ سياه» نقش اصلي را ايفا كرده و رايان كوگلر كارگردان پروژه‌اي بوده كه تا امروز بيش از يك ميليارد و 300 ميليون دلار در دنيا فروخته است.

کد خبر 412821

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha