مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد جزئیات حادثه صبح دوشنبه ۱۵ مرداد در ایستگاه مترو میرداماد توضیحاتی ارائه کرد.

محسن محمدیان، مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري مترو تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که صبح امروز حوالی ساعت ۱۰:۳۰ حادثه‌ای در ایستگاه مترو میرداماد گزارش شد، گفت: بررسی‌ها نشان داد یکی از پله‌ برقی‌های ایستگاه متروی میرداماد که به سمت بالا در حرکت بوده است، دچار اشکال فنی می‌شود.

محمديان با بیان این‌که برگشت به عقب پله برقی سبب آسیب دیدن مسافرانی که روی آن ایستاده بودند شد، گفت: همکاران ایستگاه میرداماد بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و متاسفانه در این حادثه هفت نفر از مسافران مترو مصدوم شدند که در حال مداوا هستند.

اما اورژانس تهران در گزارش این حادثه اعلام کرد که از مجموع 10 فردی که به اورژانس مراجعه کردند، 5 نفر در نهایت دچار مصدومیت شدند که سه نفرشان به بیمارستان منتقل و دو نفر هم در محل در مان شدند. همچنین 5 نفر دیگر که دچار اضطراب و وحشت حادثه بودند به تکنسین‌های اورژانس مراجعه کرده بودند که اقدامات لازم نیز بر روی آنها در محل انجام شد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: هیچ یک از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست نداده‌اند.

کد خبر 412832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha