جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ادعای آنجلینا جولی مبنی بر خودداری ستاره هالیوودی از پرداخت پول حضانت فرزندان با واکنش تند برد پیت مواجه شد.

زوج جنجالی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، پس از آنكه جولي مدعي شد همسر پيشين او از دو سال پيش پولي به حسابش واريز نكرده است، وكلاي پيت بيانيه‌اي منتشر و در آن اعلام كردند از زمان جدايي اين دو ستاره سينما از يكديگر در 2016، بيش از يك ميليون و 300 هزار دلار پول نقد در اختيار جولي گذاشته شده است. ضمن اينكه پيت هشت ميليون دلار هم به همسر پيشين خود قرض داده تا براي خودش و بچه‌ها يك خانه بخرد.

يك روز پيش از انتشار بيانيه وكلاي پيت، وكيل جولي اعلام كرده بود از حدود يك سال و نيم پيش هيچ پولي در اختيار موكلش براي رسيدگي به امور فرزندان اين زوج هاليوودي قرار نگرفته است. جولي سپتامبر 2016 دادخواست طلاق به دادگاه ارائه داد تا به زندگي مشترك خود با پيت به دليل «اختلاف‌هاي حل‌نشدني» پايان دهد. از آن پس، رابطه اين دو بر سر حضانت شش فرزند مشترك همواره تيره و تار بوده است.

جولي اميدوار است تا پيش از پايان سال جاري ميلادي به روند جدايي خود از پيت پايان دهد. در سوي مقابل، بازيگر سرشناس هاليوودي سال گذشته اعلام كرد ديگر سمت نوشيدني‌هاي الكي نمي‌رود و روند درمان خود را با موفقيت پشت سر گذاشته و قصد دارد به اختلاف‌هاي خود با همسر سابقش پايان بخشد.

اين يك پايان‌بندي شگفت‌انگيز در رابطه يكي از طلايي‌ترين زوج‌هاي هاليوود است. برد پيت و آنجلينا جولي پيش از آنكه سال 2014 ازدواج كنند، 10 سال با يكديگر زندگي كردند و سرپرستي چند كودك را هم بر عهده گرفتند. پيت سومين همسر جولي بود، در حالي كه پيت پيش از جولي سال‌ها با جنيفر آنيسن زندگي مي‌كرد.

کد خبر 413194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha