همشهری آنلاین: جانشین سپاه قدس گفت: آمریکایی‌ها با حضور در منطقه و به راه انداختن ۲ جنگ بزرگ در عراق و افغانستان، چیزی به جز بی‌اعتباری و خفت کسب نکرده‌اند.

اسماعیل قاآنی

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی در اجلاسیه شهدای محور مقاومت استان البرز در کمالشهر کرج با بیان اینکه مجلس شهید مجلس بازخوانی و عزت یک ملت است، گفت: اگر امروز به عنوان مدافعین حریم ولایت در انقلاب توانسته ایم 40 سال شرارت همه جانبه آمریکا، اسرائیل و متحدانش را با سربلندی بگذرانیم و از تمامی توطئه ها در زمینه های نظامی، امنیتی و فشارهای اقتصادی با عزت بیرون بیاییم، به این دلیل بوده که در راه محکم خود مقاومت کرده است.

وی ادامه داد: در 15 سال گذشته هر چه دشمن هجمه اش را بیشتر کرده میزان مقاومت این ملت روز به روز افزایش یافته، ملت ایران و مسلمانان این تابلو زیبا مقاومت را بلند کرده، خیلی از انسان ها در دنیا عاشق مشی این ملت و راه آنها شده اند.

قاآنی گفت: در 2 جنگ بزرگ آمریکایی ها بعد از 11 سپتامبر در عراق و افغانستان هزاران نیرو با کلی تجهیزات آوردند، اما بعد از 17 سال از شروع این جنگ ها آمریکا که مدعی ابر قدرتی دنیا بوده با تمامی امکانات در این کشورها زمین گیر است.

جانشین سپاه قدس اظهار داشت: آمریکایی ها به طور مستقیم در این 2 جنگ شرکت کردند، میلیاردها دلار هزینه کرده و کشته دادند اگر چه کشته هایشان بیشتر از آن رقمی است که می گویند با این وجود چیزی به جز بی اعتباری به دست نیاوردند.

قاآنی گفت: روزی که از عراق می خواستند بیرون بروند، امریکایی ها قبل از آنکه به هر مسئول عراقی قول بدهند که از این کشور بیرون بروند یک نفر به کشور ما فرستادند و قول دادند که عراق را ترک می کنیم اما شما از اعتبارتان استفاده تا قبل از اینکه بیرون برویم گروه های عراقی آمریکایی ها را بیشتر بکشند این محصول مقاومت است.

وی ادامه داد: 2 جنگ بزرگ را خودشان مستقیم اداره و ناکام بیرون آمدند، اسرائیل چندین جنگ را بر ملت های منطقه تحمیل کرد، وقتی دیدند با وجود توان نظامی قادر نیستند اهداف خودشان را در منطقه پیاده کنند، جمع شدند و تحفه های تکفیری را پیدا کرده و سعودی ها علمایشان را بسیج و آنها را تربیت کرده و به سوریه و عراق و دیگر مناطق حمله کردند.

قاآنی گفت: آمریکا می خواهد اسلام را در منطقه از بین ببرد، اما مردم منطقه پای حفظ دین شان ایستاده اند و تردید نکنید این راه پر افتخار و پرعزت ادامه دارد و کربلا، نجف، سوریه همه اهداف مقطعی ما بوده، راه شهدا و مدافعان حرم و شهدای مقاومت پایان اش فقط رسیدن به حکومن جهانی امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: این راه پر افتخار را امام راحل(ره) برای ما باز و امروز مقام معظم رهبری آن را راهبری می کنند، پایان این راه به طور یقین رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

کد خبر 413319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha