همشهری آنلاین: به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان محلات کم برخوردار منطقه ۱۹، سومین جشنواره بزرگ تابستانی شادستان بامشارکت محله دولتخواه ناحیه ۳ این منطقه با رویکرد فرهنگی، ورزشی در بوستان نرگس برگزار می‌شود.

محلات کم برخوردار جنوب شهر میزبان سومین جشنواره شادستان می شوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی شهردار منطقه گفت: این جشنواره با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بویژه محلات کم برخوردار ناحیه 3، از 22 مرداد تا 6 شهریور از ساعت 18 الی 20 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی، بازی و ورزش در قالب گذر های ورزش، سلامت و آموزش شهروندی برپا می‌شود، تصریح کرد: اجرای موسیقی، برپایی مسابقات خانوادگی مفرح، ویژه برنامه شاد و خلاقانه کودکان، قصه گویی و کتابخوانی و... از دیگر بخش های این جشنواره تابستانی است.

شهردار منطقه بر توجه به گروه های اجتماعی، جلب مشارکت در فعالیت‌ها، هویت افزایی، توسعه آگاهی و تقویت ظرفیت‌های اجتماعی با استفاده از فراهم کردن فرصت اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی و گسترس تفریحات سالم در این جشنواره تأکید کرد.

گفتنی است اولین شادستان این منطقه از 26 تیرماه لغایت 20 مردادماه در بوستان بزرگ ولایت و بوستان شقایق برگزار شد.

همچنین دومین شادستان از 2 تا هشتم مردادماه در روستاهای ناحیه 4 و سومین شادستان هم اکنون در بوستان نرگس ناحیه 3 درحال برگزاری می باشد.

کد خبر 413483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha