همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنان در غرب آسیا توطئه بزرگی تدارک دیده اند که تشکیل داعش تنها بخش کوچکی از نقشه آنان بود.

علی عبداللهی

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ خلبان علی عبداللهی در نشست مشترک با سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی فرمانده مرزبانی عراق در ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این دشمنان ناشناخته نیستند. یکی از این دشمنان آمریکا است که به صراحت در تبلیغات ریاست جمهوری خود اعلام کردند که داعش را ما درست کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط کسانی که داعش را درست کرده، دلار و تجهیزات در اختیار آنان قرار داده و پشتیبانی کرده اند، کاملا مشخص و آشکار هستند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه این دشمنان حتی مجروحان داعش را نیز مداوا می کردند، افزود: تشکیل داعش با دو هدف تجزیه کشورهای بزرگ منطقه و خدشه دار کردن اسلام و مسلمانان بود.

وی اظهار داشت: به فضل الهی و با تلاش رزمندگان و مردم عراق گروهک تروریستی داعش شکست خورد.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح اوضاع منطقه گفت: پیروزی مردم، رزمندگان و جبهه مقاومت عراق در حذف داعش از صفحه روزگار و نیز برگزاری انتخابات در یک فضای بسیار امن و حضور گسترده مردم جای تبریک دارد.

صبح امروز فرمانده مرزبانی عراق در راس یک هیات بلندپایه برای گفت وگو و تبادل نظر وارد ستادکل نیروهای مسلح شد و مورد استقبال معاون هماهنگ کننده ستادکل و جمعی از فرماندهان کشورمان قرار گرفت.

کد خبر 413539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha