همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه چهار تهران از ورود فاضلاب‌های شهری به داخل کانال‌ها و مسیل‌های منطقه خبر داد و گفت: در ادامه طرح نگه‌داشت شهر محل‌های ورودی فاضلاب به داخل مجاری آب‌های زیرزمینی شناسایی و مسدود می‌شوند.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: ورود لوله‌های فاضلاب به صورت غیرقانونی به داخل برخی کانال‌ها و مسیل‌های شهری، علاوه بر آلودگی‌ها و مشکلات زیست محیطی و ایجاد بوی نامطبوع، مشکلات فراوانی را برای کارگران مسئول لایروبی و نظافت مجراهای شهری ایجاد می کند و استشمام این گازهای سمی برای این کارگران مشکل‌آفرین شده است.

عليرضا حسيني، شهردار منطقه چهار در ادامه با اشاره به برنامه تنظیم‌شده براي رفع این معضل، افزود: شناسایی محل‌های ورودی فاضلاب به داخل کانال ها و حذف این ورودی ها با اخطار به مبادی ذیربط و در صورت لزوم اخذ دستور و احکام قضایی در این حیطه از برنامه‌های در پیش‌رو است.

حسینی در پایان با اشاره به بهره‌برداری نخستین شبکه فاضلاب شهری پایتخت در منطقه چهار گفت: برای نخستین بار این منطقه به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌شود که با تکمیل این شبکه معضلات زیست محیطی بی‌شماری مرتفع خواهد شد.

کد خبر 413591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha