همشهری‌آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی طی سه روز آینده خبر داد و افزود: بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، بارش باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش طی امروز سه‌شنبه 23 مرداد و چهارشنبه 24 مرداد در استان گیلان خواهد بود.

احد وظيفه افزود: امروز و فردا دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود. در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل و دامنه‌های البرز مرکزی شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر این‌که در سه روز آینده تداوم وزش باد و گرد و خاک را در شرق کشور خواهیم داشت، افزود: در بعضی ساعات در منطقه زابل وزش باد با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین در این مدت در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه بعد از ظهر فردا (چهارشنبه 24 مرداد) و طی روز پنجشنبه 25 مرداد غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان ضمن اشاره به کاهش دمای تهران در مورد وضعیت جوی این شهر اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 مرداد) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینه 36 و 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 413612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha