همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای ارکستر «سمفونی پیروزی» به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن خبر داد و گفت: این سمفونی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

سمفونی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد در نشست خبری در حاشیه تمرین این سمفونی در تالار رودکی افزود: امروز شاهد اتفاق بزرگی در حوزه هنر هستیم که نشان از توجه هنرمندان به فرهنگ ایثار و شهادت دارد. همچنین توجه به موضوع دفاع مقدس از دیگر فعالیت های هنرمندان است.

وی اظهار داشت: امروز شاهد اجرای برنامه سمفونی پیروزی در چهلمین سال پیروزی انقلاب و در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن به عنوان یک روز شیرین هستیم.

کاویانی گفت: در راستای تولیدات هنری و محصولات فاخر اقدامات لازم صورت گرفته است که اجرای سمفونی پیروزی با همکاری بنیاد رودکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از این برنامه ها است.

علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی نیز اظهار داشت: افتخار داریم سال گذشته نیز یک قطعه درباره آزادگان داشتیم و امسال نیز ساخت قطعه زیبای سمفونی پیروزی به پیشنهاد و طراحی استاد مجید انتظامی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این قطعه فردا با حضور هنرمندان و مسئولان کشوری و لشکری رونمایی می‌شود. همچنین رهبر ارکستر نادر مرتضی پور است که با همکاری گروه 4٨ نفری کر، همخوانی قطعات را خواهند داشت.

صفی پور ادامه داد: امیدواریم کار عالی و زیبای ارکستر سمفونیک آغاز خوبی برای اجرای برنامه های خبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

٢6 مرداد ماه مصادف با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

کد خبر 413639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha