همشهری آنلاین: بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز و قهرمان به میهن اسلامی ویژه برنامه‌ای توسط شهرداری منطقه ۱۹ برگزار می‌شود.

فداکاری آزادگان سرفراز

به منظور گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز و قهرمان به میهن اسلامی ویژه برنامه‌ای به همت ادارات بسیج، ایثارگران و شهرداری ناحیه یک منطقه 19 چهارشنبه 24 مرداد از ساعت 10 تا 12 در سالن آمفی تئاترسرای محله خانی آباد جنوبی ناحیه یک این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، با هدف ارج نهادن به گوشه‌ای از زحمات خالصانه آزادگان هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از آزادگان به همراه خانواده هایشان مراسمی برگزار خواهد شد.

گفتنی است از آنجایی که آزادگان توانستند روحیه رشادت، شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارند به همین منظور در این برنامه سخنرانی، خاطره گویی از دوران اسارت، سرودن اشعار انقلابی و ... برای تداعی خاطره های آن ایام پیش بینی شده است.

ضمن اینکه بهترین تجربه درتحقق سیاست های مقاومتی،استفاده از تجربه های آزادگان در هشت سال دفاع مقدس است و از خصوصیات آزاده های ایرانی می توان به دعاها و مناجات هایی اشاره کرد که منجر به بالا رفتن روحیه نشاط و امیدواری در بین نسل های امروزی می شود.

این گزارش می افزاید: هویت بخشی سیمای بصیری با نصب بنر، پوستر و تبلیغات محیطی در معابر ، مراکز فرهنگی و هنری ، سرای محلات و... در نواحی پنجگانه درگرامیداشت این روز انجام خواهد شد.

 

کد خبر 413682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha