همشهری آنلاین: نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون در نشست امروز، دوشنبه ۲۹ مرداد، بدون ورود محتوایی به لایحه الحاق به CFT تعیین تکلیف آن را به هیئت رئیسه مجلس واگذار کرد.

محمدمهدی برومندی

محمدمهدی برومندی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با مهر درباره نتیجه بررسی مجدد لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم CFT در جلسه عصر امروز (29 مرداد) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در جلسه امروز این لایحه مطرح شد و با توجه به اینکه قبلاً کمیسیون امنیت ملی در این رابطه اعلام نظر کرده، اعضاء به این نتیجه رسیدند که نیاز به نظر مجدد نیست و نظر کمیسیون همان مصوبه قبلی است.

وی تصریح کرد:بنابراین ورود محتوایی به این لایحه نکرده‌ایم ودر نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام کردیم که نظر کمیسیون امنیت ملی درباره این لایحه همان نظر قبلی است و هیئت رئیسه در خصوص این لایحه باید تصمیم بگیرد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: بر این اساس، پرونده الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم CFT در کمیسیون امنیت ملی بسته شده و طبق آئین نامه داخلی مجلس، این لایحه قابل طرح مجدد در کمیسیون نیست.

کد خبر 414217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha