همشهری آنلاین: نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی بازماند.

کشتی فرنگی گرایی

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، محمدرضا گرایی دارنده مدال نقره جوانان آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر المات کبیسپایف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از قزاقستان رفت و در مدت زمان 2 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد تا برای کسب مدال برنز به روی تشک برود.

ریو هان سو کره‌ای نیز دیگر فینالیست این وزن است.

گرایی پیش از این در دور اول مقابل حسن عبدالکریم از سوریه قاطعانه و در مدت زمان ۲دقیقه با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی در دور دوم به مصاف المرات تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در پایان در حالیکه 8 بر 5 تا ثانیه‌های پایانی از حریف عقب بود موفق شد با جسارت و جنگندگی مثال زدنی حریف صاحب نام خود را ضربه فنی کند و راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شود.

مهرداد مردانی نیز در وزن 60 کیلوگرم که در دومین مبارزه برابر شینوبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک 9 بر صفر شکست خورده بود راهی گروه بازنده‌ها شد و در نخستین مصاف برابر کشتی‌گیر اندونزی به برتری 9 بر صفر دست یافت.

در این وزن شینوبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک 2016 از ژاپن و کانیبک ژولچوبکوف کشتی گیر کهنه‌کار قرقیزستان و دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2010 راهی دیدار نهایی شدند.

کد خبر 414284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha