همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت شهروند از آغاز جشنواره فروش فوق‌العاده با عنوان «به مدرسه برمی‌گردم» در فروشگاه‌های شهروند خبر داد.

فروشگاه شهروند

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع‌القلم با اشاره به آغاز فروش فوق‌العاده فروشگاه شهروند گفت: این جشنواره به مناسبت بازگشایی مدارس با عنوان «به مدرسه برمی‌گردم» از 20 مرداد ماه در تمام فروشگاه‌های شهروند آغاز شده و تا 13 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه خاطرنشان کرد: در این جشنواره 4500 قلم از ملزومات مورد نیاز شهروندان همچون لوازم التحریر، کیف، کفش، کوله، پوشاک، خواروبار و اقلام پروتئینی به صورت متنوع با تخفیفات 10 تا 50 درصدی عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از محصولات ایرانی و تولیدکنندگان داخلی تصریح کرد: به طور کلی در فروشگاه‌های شهروند روند عرضه تولیدات داخلی رو به رشد است و تاکنون چند هزار قلم کالای ایرانی جایگزین اقلام خارجی شده است، در این جشنواره نیز ضمن حمایت از تولیدات داخلی، دارا بودن مؤلفه‌های ایرانی- اسلامی را در لوازم‌التحریر عرضه شده، مورد توجه قرار داده‌ایم.

سریع‌القلم در خصوص روند کنترل قیمت و کیفیت محصولات در فروشگاه‌های شهروند گفت: قیمت و کیفیت محصولات در فروشگاه‌های شهروند به صورت مستمر کنترل می‌شود، از همین رو شهروندان می‌توانند در این جشنواره اقلام مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب و نازل‌ترین قیمت از فروشگاه‌های شهروند خریداری کنند.

وی در پایان با اشاره به خدمات‌دهی 24 ساعته در فروشگاه‌های شهروند افزود: در ایام برگزاری این جشنواره فروشگاه‌های شهروند تا زمان حضور آخرین مشتری خدمات‌دهی خواهند داشت، همچنین فروشگاه شهروند بیهقی و بوستان در تمام ایام سال به صورت شبانه‌روزی پذیرای شهروندان هستند، آن دسته از خانواده‌هایی که در طی روز به دلیل مشغله کاری فرصت کافی ندارند می‌توانند از خدمات این فروشگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی برخوردار شوند.

کد خبر 414360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha