جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنار کشیدن کارگردان «باند ۲۵» سه ماه پیش از کلید خوردن پروژه، تاریخ اکران آن را در سال آینده میلادی دستخوش تغییری اساسی می‌کند.

دنیل کریگ در جیمز باند

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، دني بويل كه پس از چند ماه گمانه‌زني به عنوان كارگردان بيست و پنجمين فيلم جيمز باندي برگزيده شده بود، در اقدامي ناگهاني از ساختن اين پروژه انصراف داد. به اين ترتيب، تهيه‌كنندگان «باند 25» در فاصله سه ماه تا آغاز فيلمبرداري بايد دنبال گزينه‌اي ديگر براي نشستن روي صندلي كارگرداني باشند؛ فرآيندي كه بعيد است به اين زودي‌ها به نتيجه برسد.

به اين ترتيب، توليد بيست و پنجمين فيلم جيمز باندي با آخرين حضور دنيل كريگ در نقش اصلي براي مدتي به تعويق مي‌افتد و اين مي‌تواند روي تاريخ اكران عمومي تاثير منفي بگذارد. گفته مي‌شود تهيه‌كنندگان تازه‌ترين ماجراهاي مامور مخفي 007 چندان از فيلمنامه بويل و همكارش جان هاج راضي نبودند و به همين دليل قيد ادامه همكاري با آنها را زدند. حالا يك كارگردان و يك نويسنده تازه‌نفس بايد وارد كار شوند.

استوديو مترو گلدوين مه‌ير و شركت يون چند گزينه براي جايگزيني بويل پيش رو دارند؛ ديويد مكنزي، دني ويلنوو و يان دمانژ آشناترين نام‌ها در فهرست كارگردانان احتمالي «باند 25» هستند اما مشكل اينجاست كه هر سه نفر درگير پروژه‌هاي ديگر شده‌اند و بعيد است بتوانند امسال روي صندلي كارگرداني يك فيلم پرهزينه جيمز باندي بنشينند. ضمن اينكه كريگ هم بيشتر علاقه داشت با بويل همكاري كند كه كارگردان افتتاحيه و اختتاميه المپيك لندن 2012 بود.

از «گلدن‌آي» 1995 به اين سو، تمام فيلم‌هاي جيمز باندي در فصل زمستان روي پرده سينماهاي جهان رفته‌اند و قرار بود «جيمز باند 25» هم 9 نوامبر 2019 اكران شود اما به نظر مي‌رسد استوديو MGM ناچار است تاريخ نمايش عمومي آن را تا سال 2020 عقب بيندازد. با توجه به اينكه آغاز فيلمبرداري «باند 25» براي هشتم دسامبر برنامه‌ريزي شده بود، بايد ديد با انتخاب كارگردان جديد، اين پروژه چه زماني مقابل دوربين مي‌رود.

کد خبر 414420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha