مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ادامه اجرا طرح حیات شبانه در منطقه ۲۲ خبر داد.

احیا شب‌های تهران در تابستان و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای حضور شهروندان موجب شد تا امسال به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طرح حیات شبانه در پایتخت اجرا شود.

این طرح که برای نخستین بار در تهران اجرا می‌شود قرار بود از 15 تیرماه در باغ موزه قصر اجرا شود، اما به دلیل روند طولانی اخذ مجوز از نهادهای امنیتی و انتظامی در نهایت طرح در مردادماه امسال از باغ موزه دفاع مقدس آغاز شد.

اصل طرح حیات شبانه تهران بر دعوت از کافه ون ها و گروه‌های موسیقی استوار است و با هماهنگی مراجع ذیربط برخلاف روند معمول اجازه فعالیت کافه ها، گروه های موسیقی و تجمع مردم تا ساعت 2 بامداد فراهم است.

به گزارش شهرنوشت،در همین رابطه مهدی سیف، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به استقبال خوب شهروندان از طرح حیات شبانه در باغ موزه دفاع مقدس، از برنامه‌های آینده این طرح خبر داد و گفت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های شبانه و رونق کسب و کار به ویژه در آخر هفته‌ها موجب شد تا این بار مناطق برای اجرا طرح حیات شبانه پیشگام شوند.

مهدي سيف ادامه داد: بنا به پیشنهاد منطقه 22 قرار است طی دو هفته آینده با هماهنگی مسئولین، طرح حیات شبانه ابتدا در این منطقه و پس از آن در منطقه 5 اجرا شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ادامه طرح تا پایان شهریورماه آخر داد و گفت: این امکان وجود دارد که برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، با همکاری مناطق و نهادهای انتظامی طرح حیات شبانه در تمام طول سال اجرا شود.

سیف با تاکید بر این‌که نخستین تجربه احیا شب‌های تهران از سوی مردم با استقبال بسیار خوبی همراه بود، اظهار کرد: در کنار دریافت مجوزهای لازم، یکی از موصوع‌هاي مهم هماهنگی کافه ون‌ها و گروه‌های موسیقی است که با توجه به ظرفیت فضا تعریف می‌شود. در حال حاضر حدود 8 کافه ون به همراه دو گروه موسیقی در باغ موزه دفاع مقدس حضور دارند که امکان دارد تعداد این گروه‌ها در آینده بنابر توسعه ظرفیت و استقبال مردم افزایش یابد.

کد خبر 414484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha