همشهری آنلاین: رییس کمیسیون شورای مجلس، درباره استیضاح وزیر کشور گفت: دوشنبه گذشته (۲۹ مرداد) جلسه بررسی استیضاح ایشان را برگزار کردیم و وزیر با حضور در کمیسیون توضیحاتشان را به نمایندگان ارائه دادند.

رحمانی فضلی

رییس کمیسیون شورای مجلس با بيان اين خبر به ايلنا ادامه داد: تعدادی از همکاران به نمایندگی از استیضاح‌کنندگان در جلسه حضور داشتند و تعدادی از آنها از توضیحات وزیر کشور اقناع شده و امضاهایشان را پس گرفتند در نتیجه به این علت که تعداد امضاکنندگان از حد نصاب افتاد، ما هم گزارش را برای خارج شدن از دستور به هیات رییسه اعلام کردیم.

وی در خصوص مسائل رخ داده در مدرسه فیضیه و سوال از وزیر کشور در این خصوص گفت: وزیر کشور توضیح دادند به این علت که ماجرای فیضیه در مکان‌های سربسته رخ داده است، نیازی به مجوز نداشته اما با توجه به ساختارشکنانه بودن برخی شعارها و شبهاتی که برای مردم ایجاد شده است، به استاندار قم دستور دادیم که از نظر امنیتی موضوع را بررسی کرده و با خاطیان برخورد شود.

نماینده کرج در مجلس افزود: ما هم در همین خصوص با ارسال نامه‌ای از وزیر کشور خواستیم با خاطیان برخورد شود.

وی در خصوص ماجرای روز عرفه و تهدید مجدد رییس‌جمهور در این مراسم هم گفت: ما با موضوعات، سیاسی برخورد نمی‌کنیم و امنیت کشور را باید با دقت مدنظر داریم؛ چراکه برای ما دولت، دولت جمهوری اسلامی است و مردم، مردم جمهوری اسلامی هستند و نباید بگوییم این داستان را پیگیری می‌کنیم و دیگری را پیگیری نمی‌کنیم. ما حتما از وزیر کشور، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های سیاسی و امنیتی می‌خواهیم موضوع را پیگیری کنند.

کد خبر 414549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha