همشهری آنلاین: پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه که در مرحله یک هشتم الجزیره امارات را هم حذف کرد، مقابل تیم الدحیل قرار گرفت. یگ گل خورد و باخت. امیدها زنده است هنوز.

الدحیل پرسپولیس
  • استادیوم: شیخ خلیفه | تماشاگر: حدود هشت هزار نفر | داور: مهند قاسم | کمک داوران: محمد علی و واثق مدلل

ترکیب الدحیل: کلود امین، لوکاس مندز، محمد موسی، سلطان بریک، مراد ناجی، لوییز مارتین، عاصم مادیبو، نام تائه هی، ادمیلسون، علی المعز، یوسف العربی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند،  شجاع خلیل‌زاده، جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی علیپورشرح نیمه اول

الدحیل به واسطه میزبانی دقایق ابتدایی بازی را به خود اختصاص داد و با ایجاد حملات پیاپی روی دروازه پرسپولیس به دنبال گل بود. بازی سراسیمه بازیکنان پرسپولیس باعث شده بود تا آنها بارها با ایجاد خطر روی دروازه بیرانوند به گل برتری نزدیک شوند و در نهایت نیز علی المعز در دقیقه 15 روی غفلت مدافعان این تیم و در موقعیتی مناسب با بیرانوند در آستانه دروازه تک به تک شد و توانست گل برتری الدحیل را به نام خود کند.

پرسپولیس بعد از دریافت گل اما شرایط مناسبی را به خود اختصاص داد و توانست با خروج از لاک دفاعی چند موقعیت جدی نیز روی دروازه حریف شکل دهد که بهترین آن توسط امید عالیشاه از دست رفت.
بازی تهاجمی دو تیم که موقعیت‌های مناسبی را روی دروازه‌ها شکل داده بود در نهایت با همان تک گل المعز در نیمه اول خاتمه یافت.

  • دقایق حساس:

دقیقه 4: ارسال از سمت چپ با دفع ناقص و در حالی که بیرانوند هم در شش قدم سراسیمه بود با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 8: حرکت احمد نوراللهی به داخل محوطه جریمه و پاس او به علی علیپور در موقعیتی مناسب با ضربه این بازیکن و دفع مدافع الدحیل سودی برای سفیدپوشان پرسپولیس نداشت.

دقیقه 16: ضربه داخل پای سیامک نعمتی در موقعیتی مناسب از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافع الدحیل راهی کرنر شد.

دقیقه 22: ضربه از پشت محوطه جریمه در موقعیتی خطرناک برای نام تائه هی با برخورد به مدافع پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه 24: پاس فوق العاده بشار رسن برای امید عالیشاه او را با دروازه بان الدحیل تک به تک کرد و این بازیکن نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و آن را راهی اوت کرد.

دقیقه 29: حرکت رو به جلوی علی المعز و ضربه محکم این بازیکن با اختلافی کم از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 46: امید عالیشاه در ورود به محوطه جریمه با خطای مدافع الدحیل متوقف شد تا داور عراقی روی خط محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام کند. این ضربه را محمد انصاری با شدت بالا نواخت که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 61: شوت زمینی و از پشت حوطه جریمه با اختلافی کم از کنار دروازه الدحیل راهی اوت شد.

دقیقه 68: ارسال برای ضدحمله ادمیلسون و حرکت این ستاره الدحیل به سمت محوطه جریمه و ضربه کات دار او با اختلافی کم راهی اوت شد.

دقیقه 78: ضربه ایستگاهی دیدنی مندز را علیرضا بیرانوند به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 80: روی ضدحمله الدحیل توسط العربی صاحب موقعیت فوق العاده ای شد که تکل دیدنی کامیابی نیا مانع از دستیابی حریف به گل شد.

کد خبر 414866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha