مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عملیات عمرانی مرمت و بازسازی مدارس سطح منطقه ۵ با هدف به‌سازی محیط‌های آموزشی، آغاز شده و تا قبل از مهر ماه ۹۷ به اتمام می‌رسد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، با امضا تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و آموزش و پرورش ، طرح حمایت از 60 مدرسه سطح منطقه با رویکرد مقاوم‌سازی مدارس در حال اجراست.

براساس این خبر ، جلسه‌ای در خصوص مقاوم سازی مدارس با حضور مهندس ناظر سازمان نوسازی شهر تهران، معاونین امور اجتماعی و فرهنگی و معاون فنی و عمران منطقه ، رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های اجتماعی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش برگزار شد که در حاشیه این نشست بازدید میدانی از مدرسه یحیی‌زاده برای اجرای طرح به‌سازی و مقاوم‌سازی سقف نمازخانه این آموزشگاه با توجه به پارامترهای فنی انجام شد.

اسماعیل عربلو، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این خصوص گفت: فضای آموزشی به عنوان عاملی پویا و تأثیرگذار در یادگیری محسوب می‌شود و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس می‌بایست در فضاهای مناسب و دارای استاندارد انجام پذیرد.

پیمان عباسی، معاون فنی وعمرانی منطقه نیز افزود : همه ساله قبل از بازگشایی مدارس عملیات عمرانی در قالب رنگ‌آمیزی، ایزوگام، مرمت و بازسازی محوطه مدارس، تعمیر و نگهداری موتورخانه ، رادیاتورها و شیرآلات انجام می‌شود.

او افزود : عملیات عمرانی در مدارس منطقه به ترتیب اولویت انجام شده و تا قبل از مهرماه پایان می‌یابد.

کد خبر 414876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha