جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

دو بازی اکشن اول‌شخص که برای شما انتخاب کرده‌ایم، می‌توانند شما را به دنیای مأموریت‌های ریز و درشت گروه‌های مافیایی ببرند. دنیایی که در آن همه فن‌آوری‌های جدید روز در خدمت شماست.

Rainbow Six: Lock down

  • سیستم: PC
  • سبک: اکشن اول شخص

این بازی هم از عنوان‌های خوب اول شخص شرکت معروف Ubisoft است.

اگر با این سری آشنا باشید، حتماً در جریان هستید که سری Rainbow Six ماجرای تفنگداران سازمان ملل است که برای انجام مأموریت‌های مختلف به گوشه و کنار دنیا اعزام می‌شوند.

در Lock down هم شما با 16 مرحله از مأموریت‌های ریز و درشت این گروه خشن مواجه هستید.

گرافیک بازی هر چند در اندازه بازی Ghost Recon (خصوصاً نسخه Advance war fighter) نیست اما از موتور بسیار قوی و خوبی برخوردار است که جزئیات را به زیبایی پردازش می‌کند.

فرماندهی گروه با شماست و افراد تیم، هر یک با اسلحه خاص خود، می‌توانند گوشه‌ای از مأموریت را انجام دهند.

تیم شما مجهز به آخرین فن آوری‌های نظامی از قبیل انواع دوربین‌ها و دید در شب است.

صدا گذاری در بازی به زیبایی هر چه تمامتر کار شده و شما قدم به قدم موقعیت خود را از روی صداهای اطراف تشخیص خواهید داد خصوصاً اگر مجهز به سیستم پردازش صوتی قوی باشید.

Yakuza

  • سیستم: PS2
  • سبک: اکشن اول شخص

کازوما کریو، عضو ارشد گروه مافیایی یاکوزا در توکیو در پی یک تصمیم مهم، جنایتی را که دوستش مرتکب شده به گردن می‌گیرد و 10 سال روانه زندان می‌شود و حالا پس از گذشت دوران محکومیت، از زندان آزاد می‌شود اما همه چیز در توکیو عوض شده است، همه چیز حتی ...

برترین نقطه قوت بازی آخرین محصول شرکت ژاپنی سگا یعنی Yakuza، داستان آن است. داستان واقعی و جذاب بازی آنچنان شما را میخکوب می‌کند که به راحتی نمی توانید آن را به بعد موکول کنید.

Yakuza ابتدا قرار بود سبکی مانند بازی معروف و زیبایی Shenmu داشته باشد اما متأسفانه چیزی که وارد بازار شد بیشتر شبیه بازی‌های سری GTA است.(که البته باز هم کار بسیار زیبایی از آب درآمده)

وقایع در توکیو اتفاق می‌افتد و شما با یک توکیوی مجازی زیبا و پر از جزئیات مواجه خواهید شد که به زیبایی طراحی شده است.

کد خبر 4149

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز