پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیکنان و کادر فنی منچستریونایتد معتقد هستند که مورینیو با یک شکست دیگر اخراج خواهد شد و به نظر می‌رسد بازیکنان خیلی هم از این موضوع ناراحت نخواهند شد.

خوزه مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، پرونده اخراج مورینیو توسط اد وودوارد کاملا باز شده و پس از دو شکست پیاپی مقابل برایتون و تاتنهام، حالا او به درهای خروج از باشگاه، بیش از پیش نزدیک است. درست این حال و هوا در سال 2016 نیز بر باشگاه حاکم بود، زمانی که لوئیس فان خال هدایت تیم را برعهده داشت و صحبت از حضور مورینیو بود، حالا به نظر می‌رسد زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدید مطرح شده است.

یکی از منابع باشگاه منچستر يونايتد، به دیلی میل گفت:" آنها می‌گویند خوزه به زودی خواهد رفت. برخی معتقدند اگر مقابل برنلی ببازیم، او اخراج خواهد شد. باقی نمی‌توانند حضور او را پس از ماه سپتامبر تصور کنند. ما قبلا هم این شرایط را دیده ایم. باشگاه می‌گوید از خوزه حمایت می‌کند ولی ما همگی دیدیم چه اتفاقی بر سر لوئیس فان خال رخ داد. بازیکنان از حالا حرف از آمدن زیدان می‌زنند."

یونایتد در مقابل رسانه‌ها از مورینیو دفاع می‌کند و اینکه او خودش قید قراردادی 15 میلیون پوندی را بزند و استعفا کند، بسیار بعید است. وودوارد نمی‌خواهد در طول 4 سال و نیم، 3 تغییر روی نیمکتش داشته باشد ولی اگر یونایتد سومین شکست پیاپی را تجربه کند، فشارها به اوج خود خواهند رسید.

مورینیو پس از شکست 3-0 مقابل تاتنهام بار دیگر نشان داد که چه فشاری را تحمل می‌کند. او خیلی سریع از کوره در رفت و در حالی که کنفرانس را ترک می‌کرد، از خبرنگاران می‌خواست احترام او را حفظ کنند.

اما نشریاتی مثل سان معتقدند که مورینیو حتی رختکن را نیز از دست داده است. او 6 تغییر برای دیدار مقابل تاتنهام انجام داد که همین موضوع باعث شده تا بازیکنان شرایط خوبی نداشته و تنش ها در رختکن بالا برود. مورینیو حتی تایید کرد که نمی‌داند بهترین ترکیب برای خط دفاعش چیست.

در حالی که رختکن تیم قبلا خوشحال و پر سر و صدا بود، حالا به مکانی آرام تبدیل شده است. بازیکنان تمایلی ندارند نظرات خود را با سرمربی شان به اشتراک بگذارند. مورینیو اخیرا از تیمش دفاع کرده ولی این در حالیست که فصل گذشته مقابل رسانه‌ها از آنها انتقاد می‌کرد.

با این حال به نظر می‌رسد تغییرات خیلی دیر انجام شده و آنتونی مارسیال و اریک بایی که از ترکیب تیمشان برای بازی دوشنبه خارج شده بودند، ناراحت هستند. یونایتد ضعیف‌ترین شروعش در 26 سال اخیر را تجربه می‌کند و در تابستان، اختلافاتی بین مورینیو و وودوارد در مورد خریدها وجود داشت. برخی مسئولین داخلی باشگاه می‌گویند که پس از شکست 3-2 مقابل برایتون، صحبت از استعفا مورینیو مطرح شده بود. با این حال او آرامش خود را حفظ کرد و رابطه‌اش با بازیکنان را به شکل قبل نگه داشت و آنها مقابل تاتنهام نمایش خوبی داشتند ولی سه گلی که دریافت کردند باعث شد او سنگین‌ترین شکست خانگی را تجربه کند. گفته می‌شود وقتی وودوارد وارد رختکن شده، بسیار عصبانی بوده و با مورینیو صحبتی طولانی داشته است.

درست است که در یک هفته اخیر، هواداران و حتی اسطوره‌های باشگاه مثل نویل و اسکولز از وودوارد انتقاد کردند و او را باعث چنین شرایطی دانستند ولی مورینیو در صورتی که بار دیگر متحمل شکست شود، به درهای خروج از باشگاه بسیار نزدیک خواهد بود. او سعی کرده این موضوع را به تیمش منتقل کند و از حمایت آنها استفاده کند. ولی رابطه نه چندان خوبش با برخی بازیکنان از جمله پوگبا، مارسیال، لوک شاو و اریک بایی باعث شده تا شرایط برای او خطرناک شود. دیگر بازیکنان رابطه بدی با مورینیو ندارند ولی از جدایی او خوشحال خواهند شد.

حال همه چیز به بازی بعدی یونایتد بستگی دارد و باید دید که آیا مورینیو و شاگردانش می‌توانند شرایط را برگردانند یا اوضاع به سوی اخراج سرمربی پرتغالی پیش خواهد رفت.

کد خبر 414932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha