شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ونسا مارکز، بازیگر سریال محبوب «بخش فوریت‌های پزشکی» با شلیک پلیس آمریکا در خانه خود در پاسادنای جنوبی کالیفرنیا به قتل رسید.

ونسا مارکز بازیگر هالیوودی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، ماركز 49 ساله بين سال‌هاي 1994 تا 1997 در سه فصل اول «بخش فوريت‌هاي پزشكي ER» نقش پرستار وندي گلدمن را ايفا كرده بود. صبح روز پنجشنبه ماموران اداره رفاه به درخواست صاحبخانه خانم ماركز به خانه او در خيابان فرمونت رفتند اما 90 دقيقه مذاكره يك كارشناس سلامت روان لس‌آنجلس و ماموران با او بدون نتيجه ماند و ماركز با آنها همكاري نكرد.

پس از اين بود كه بازيگر پيشين تلويزيون آمريكا به روي ماموران سلاح كشيد و ناگهان با شليك ماموران پليس مواجه شد. گلوله‌ها به بالاتنه ماركز برخورد كردند و او چند ساعت بعد در بيمارستان از دنيا رفت. بررسي‌ها نشان مي‌داد گلوله‌ها از سلاح‌هاي نيمه‌خودكار نيروهاي پليس خارج شده و به بدن بازيگر نگون‌بخت آمريكايي برخورد كرده‌اند. اين نخستين بار نبود كه ماموران دولتي به خانه ماركز مراجعه مي‌كردند.

برخي همسايگان از آنچه رخ داده اظهار شگفتي و ناراحتي فراوان كردند و معتقد بودند تمام ماجرا صرفا يك سوءتفاهم وحشتناك بوده است. ماركز سال گذشته با ايراد اتهام تبعيض جنسي عليه جورج كلوني به صدر خبرها راه يافت. او مدعي شده بود فوق‌ستاره هاليوودي سر صحنه سريال «بخش فوريت‌هاي پزشكي» با همبازي‌هاي خود رفتار نامناسب داشته است. بازيگر فقيد در توييتر خود نوشت: «كلوني مرا در فهرست سياه قرار داد و زندگي‌ام را تباه كرد.»

کد خبر 415061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha