مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل مترو تهران و حومه در پاسخ به مشکل آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه در ایستگاه‌های مترو، گفت: در حال حاضر خلاء آنتن‌دهی در هیچ کدام از خطوط مترو تهران و حومه نداریم، چراکه در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو دو اپراتور همراه اول و ایرانسل سرویس‌دهی دارند.

مهندس فرنوش نوبخت،مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: وضعیت ارتباطات همراه در متروتهران مناسب است و در تمام ایستگاه‌های زیرزمین مشکلی در برقراری ارتباط نداریم. آنتن‌های ۳G و ۴G نیز در ایستگاه‌های زیرزمینی وجود دارد. همچنین پوشش‌دهی اینترنت نیز در شهر زیرزمینی مناسب است.

نوبخت گفت: در برخی مواقع شاهد اختلال در آنتن‌دهی بعضی ایستگاه‌ها هستیم. این قعطی‌ها ممکن است مشکل فنی اپراتورها باشد که معمولا در اولین فرصت توسط آنها برطرف می‌شود و برطرف کردن نقص فنی و تعمیر و نگهداری برعهده خود اپراتورهاست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: خطوط مترو و ایستگاه‌های آن هم بخشی از شهر هستند و جزو فعالیت اپراتورهاست که باید به سمت توسعه شبکه ارتباطی و پوشش‌دهی‌شان بروند. اپراتورها در تمامی ایستگاه‌ها سرویس‌دهی دارند و  تقریبا اغلب نقاط پوشش داده شده‌اند.

کد خبر 415275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha