سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

ضارب اصلی مأمور پلیس راه شیراز که فیلم او جنجال زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی راه‌انداخته بود پس از ۱۰ روز فرار دستگیر شد.

حوادث

به گزارش همشهری، نخستین روز شهریورماه اتفاق عجیبی در محور دشت‌ارژن-شیراز در استان فارس رخ داد که فیلم آن به سرعت برق در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست و جنجالی شد. فیلم، صحنه‌ای را نشان می‌داد که مردی درحالی‌که فریاد می‌زند «ماشین میلیاردی‌ام داغون شده» با یک مأمور پلیس راه گلاویز شده و او را به باد کتک گرفته است. کمی آن‌طرف‌تر نیز خودروی تویوتا لندکروزی به چشم می‌خورد که در شانه خاکی جاده واژگون شده و خسارت دیده بود.

به‌دنبال انتشار این فیلم و با شکایت مأمور پلیس راه و نیروی انتظامی، دستور بازداشت افرادی که در این ماجرا نقش داشتند صادر و تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شد. در روزهای گذشته مأموران پلیس توانستند راننده لندکروز و 2نفر دیگر از سرنشینان این خودرو را (که یکی از آنها فیلم جنجالی را تهیه کرده بود) دستگیر کنند اما ضارب اصلی همچنان فراری بود.

تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه داشت تا اینکه مأموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد او در خانه یکی از آشنایانش در شیراز مخفی شده است. به این ترتیب عصر یکشنبه تیمی از مأموران راهی این محل شده و توانستند متهم اصلی پرونده را دستگیر کنند.

به گفته سردار احمدعلی گودرزی، رئیس پلیس استان فارس، متهم پس از دستگیری ضمن ابراز ندامت و پشیمانی، از همه مأموران نیروی انتظامی و مردم عذرخواهی کرد.

وی در تشریح حادثه رخ‌داده نیز گفت: آن روز مأموران گشت پلیس راه در محور دشت ارژن-شیراز در حال انجام مأموریت و امدادرسانی به یک خودروی پژو206 بودند که متوجه واژگونی یک خودروی لندکروز در طرف دیگر این محور شدند و برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی به محل واژگونی لندکروز رفتند اما در این هنگام یکی از سرنشینان این خودرو به مأمور پلیس حمله و اقدام به درگیری و ضرب و جرح مأمور پلیس راه کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سرعت مجاز در این نقطه از محور کازرون به شیراز 80کیلومتر در ساعت بوده که بنا به مستندات موجود از دوربین نظارتی پلیس، سرعت خودروی لندکروز در زمان واژگونی 137کیلومتر در ساعت بوده است.

در همین حال مأمور پلیس راه که در این حادثه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود نیز درباره ماجرا گفت: آن روز همراه همکارم مشغول کنترل سرعت خودروها با دوربین در جاده بودیم که راننده یک خودروی پژو206 از ما کمک خواست. مشغول امدادرسانی بودم که ناگهان گرد و خاک شدیدی در آن قسمت جاده بلند شد.

یک خودروی لندکروز از جاده منحرف و واژگون شد. به سرعت به آنجا رفتم و پس از بررسی صحنه تصادف در حال یادداشت اطلاعات خودروی مورد نظر و ترسیم کروکی بودم که ناگهان فردی بدون دلیل با فحاشی مرا مورد ضرب و شتم قرار داد طوری که در ادامه مرا برای مداوا به بیمارستانی در شیراز انتقال دادند و در این میان سرنشینان لندکروز برای ادامه درگیری تا بیمارستان نیز آمدند. ضارب با گفتن جملاتی ازقبیل «کفش من 3میلیون قیمت دارد»، «من ماشین یک‌میلیاردی سوار می‌شم» و «توهیچ کاری نمی‌تونی بکنی» قصد ادامه درگیری با من را داشت که با دخالت پرسنل بیمارستان آنها فرار کردند.

کد خبر 415445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha