همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورت تامین نشدن ارز مورد نیاز این تیم اعزام‌های تیم ملی در برنامه‌های پیش رو با مشکل مواجه خواهد شد. همچینین این فدارسیون نتوانسته دستمزد سرمربی تیم ملی را پرداخت کند

فدراسیون فوتبال

به گزارش مهر، علی سلیمانی در مورد اتفاقاتی که برای تامین ارزش فدراسیون بوجود آمده است گفت: مشکلات موجود در راه تامین منابع و کمبود منابع ارزی فعالیت تمامی بخش‌ها و تیم‌های ملی و به ویژه برنامه‌های مربوط به تیم ملی بزرگسالان در آستانه برگزاری جام ملت‌های آسیا را دچار اختلال جدی کرده است.

سلیمانی ادامه داد: با وضعیت موجود اگر اعتبارات لازم برای برنامه‌ریزی‌های آتی در اسرع وقت تامین نشود و این فشار ادامه داشته باشد، اجرای برنامه‌های آتی فدراسیون فوتبال دچار مشکلات جدی می‌شود. بر این اساس، لازم است ریاست محترم فدراسیون در ادامه فعالیت های صورت گرفته، در این باره به صورت آنی تدبیر جدیدی بیاندیشند.

وی در ادامه گفت: واقعیت این است که ۷۰ درصد هزینه های فدراسیون فوتبال به شکل ارزی و ۳۰ درصد به صورت ریالی است. با این شرایط در صورتی که امکان تامین هزینه های ریالی را داشته باشیم با توجه به فعالیت‌های جاری و برنامه‌های مصوب امکان تامین ارز مورد نیاز وجود با اختلال جدی روبرو می شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متاسفانه دستمزد آقای کی روش پرداخت نشده است. همچنین چهار اعزام رسمی و مهم برای تیم‌های ملی در پیش داریم که این موضوع هم با مشکل روبرو خواهد شد. تیم فوتسال برای حضور در المپیک جوانان آرژانتین آماده می‌شود، تیم فوتبال نوجوانان در مسابقات آسیایی حضور پیدا می کند و در رده بانوان هم دو اعزام در پیش خواهیم داشت که تیم زیر ۱۶ سال به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در تاجیکستان اعزام می‌شود و تیم زیر ۱۹ سال هم در مسابقات مقدماتی در کشور میانمار حضور پیدا می‌کند. از سوی دیگر مسئله برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بزرگسالان، تامین مایحتاج و امکانات و برنامه‌های اردویی این تیم هم به شکل جدی با مشکل روبرو شده است.

کد خبر 415543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha