دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که کودکان کار دارند سازمان خدمات اجتماعی تلاش کرده است تا در مدارس پرتو حق تحصیل را به این کودکان بازگرداند.

مراسم بزرگداشت روز ملی کودک با حضور بیش از هزار و 500 کودک کار، محروم و در معرض آسیب که در مناطق جنوب شهر و حاشیه تهران مشغول به کار هستند، به همت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نجم‌الدین محمدی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم روز ملی کودک را بهترین دلیل برای پرداختن به کودکان کار و خیابان دانست و گفت: موفقیت این کودکان که آینده‌سازان جامعه هستند، در گرو رعایت حقوق کودکان و نوجوانان و برنامه‌ریزی در راستا برنامه‌های غنی حمایتی و تربیتی برای این قشر از اجتماع است و این‌گونه مراسم نیز بهانه خوبی است تا این کودکان یک روز را به دور از هر دغدغه‌ای کنار هم شاد باشند.

محمدی افزود: کودکان کار و خیابان نیازمند حمایت و توجه هستند، و حتی یک جمله الهام ‌بخش می‌تواند در زندگی آنان اثرگذار باشد و انتظار هم این است همه دست در دست هم برای حل مشکلات جامعه کمک کنیم و از گسترش آن جلوگیری کنیم.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، این جشن به دلیل تقارن روز جهانی کودک (8 اکتبر-16 مهرماه) با ایام سوگواری ماه محرم و صفر، با تعجیل از تاریخ جهانی و روز رسمی آن برگزار شد.

کد خبر 415949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha