همشهری آنلاین: تیم ایران در قسمت یک نفره و دونفره ۷ مدال طلا و ۵ مدال نقره کسب کرد و مقام اول اولین دوره مسابقات غرب آسیا را به دست آورد.

Badminton Teams

دیدارهاي مرحله نهایی مسابقات بدمینتون زیر ۱۵ و ۱۷ سال غرب آسیا در قمست دونفره پسران و دختران (تیمی) در سالن بدمینتون شهر بیروت (پایتخت لبنان) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دیدار فینال رقابت‌های دونفره زیر ۱۵ سال پسران، تیم دونفره علی حیاتی و محمد زرچی از ایران به مصاف تیم دونفره سوریه رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر 0 به سود تیم ایران و كسب مدال طلا توسط اين تيم خاتمه یافت.

در دیدار فینال مسابقات دونفره زیر ۱۷ سال پسران، تیم دونفره نیما رستم‌پور و شایان رضاربابی از ایران به مصاف تیم دونفره اردن رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر 0 به سود تیم اردن و با قهرماني اين تيم و كسب مدال نقره توسط تيم ايران به پایان رسید.

تیم‌های بدمینتون

در دیدار فینال رقابت‌های دونفره زیر ۱۵ سال دختران، تیم دونفره فاطمه بابایی و فاطمه مونس‌خواه از کشورمان به مصاف تیم دونفره دختران سوریه رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر 0 و كسب عنوان قهرماني تیم ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال مسابقات دونفره زیر ۱۷ سال دختران، تیم دونفره کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی از ایران به مصاف تیم دونفره اردن رفت که این دیدار هم با نتیجه ۲ بر 0 به سود تیم ایران و با قهرماني اين تيم خاتمه یافت.

مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال دختران و پسران در روزهای 16 لغایت 18 شهریور ماه جاری در سالن بدمینتون شهر بیروت (پایتخت لبنان) با حضور بدمینتون‌بازان کشورهای غرب آسیا برگزار شد.

 

 

کد خبر 415972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha