همشهری‌آنلاین: شهردار تهران از افتتاح پروژه‌های اولویت دار عمرانی پایتخت خبر داد و گفت: دولت با خرید تجهیزات آتش‌نشانی با نرخ دلار چهار هزار و دویست تومانی موافقت کرده‌است.

محمدعلی افشانی، شهردار تهران صبح دوشنبه 19 شهريور در حاشیه مراسم افتتاح تونل آرش - بزرگراه آیت‌الله هاشمی و همچنین دوربرگردان غیر هم سطح مدرس - نلسون ماندلا گفت: خوشبختانه فاز 2 این تونل همان‌طور که قول داده‌ بودیم در شهریور ماه با اعتبار 220 میلیارد تومان افتتاح شد.این تونل در کاهش بار ترافیکی خیابان آرش و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیار موثر است و همچنین پل دوربرگردان غیر هم سطح مدرس - نلسون ماندلا نیز در کاهش بار ترافیکی این منطقه اثرگذار است.

به گزارش ایسنا، افشاني با بیان این‌که هنگام انتخاب بنده به عنوان شهردار تهران اعلام کردم که همه پروژه‌ها باید پیوست زیست‌محیطی و ترافیکی داشته باشند، افزود: پروژه‌های شهر تهران همگی اولویت‌بندی شده و براساس اولویت افتتاح می‌شود.

شهردار تهران در مورد نامه رئیس شورای شهر تهران در خصوص تخصیص ارز چهار هزار و 200 تومانی به خریدهای شهرداری تهران گفت: به دولت نامه نوشتیم که شهرداری برای خریدهایش از ارز با نرخ چهار هزار و 200 توماني  استفاده کند که این خریدها شامل تجهیزات مترو و آتش‌نشانی می‌شود . خوشبختانه دولت با خرید تجهیزات آتش‌نشانی با نرخ دلار 4200 موافقت کرده اما از آنجایی که نامه مترو را دیر زدیم، این مساله در حال بررسی است.

کد خبر 415975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha