همشهری آنلاین: طرح برگزاری دوسالانه حسین منزوی به عنوان یک طرح خوب و ارزشمند از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد موافقت قرار گرفت.

حسین منزوی

همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با تایید خبر برگزاری جایزه دوسالانه حسین منزوی گفت: در سفر اخیری که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان داشت، در جلسه با اصحاب فرهنگ و هنر، این عزیزان پیشنهاد برگزاری جایزه دوسالانه حسین منزوی را به منظور پاسداشت جایگاه ویژه حسین منزوی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام ارائه دادند.

وی ادامه داد: این طرح به عنوان یک طرح خوب و ارزشمند از سوی دكتر صالحي مورد موافقت قرار گرفت و ان‌شالله به زودی شاهد برگزاری این جایزه در سطح ملی و بین‌المللی باشیم؛ چراکه بدون شک حسین منزوی یکی از چهر‌ه‌های تاثیرگذار کشور است و این کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای او انجام دهیم.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیح زمان اجرای این جایزه گفت:سایر برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انجام شود؛ چراکه زنجان زادگاه حسین منزوی است و طبیعتا این جایزه نیز باید در این شهر برگزار شود.

کد خبر 415981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha